Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.
-
Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16482
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Lcsmet
21 aug 2019 16:51
sge schreef: ↑21 aug 2019 16:42
Lcsmet schreef: ↑21 aug 2019 08:10
sge schreef: ↑19 aug 2019 20:43
Alleen is na de reparatie het LW setje niet meer zo L maar wat meer W. Op =op en weg met die velgen evt nieuwe spaken met de nog goede materialen.
Je moet eens kijken naar de bouwmethode van een stel LightWeight wielen.
Dan zal je merken dat je niet zomaar de spaken kan vervangen.
Net even gekeken, wat een rommel!
Ik snap de neiging naar herstel velg in deze wel.
Om LW te bestempelen als rommel maakt je "bijdrage" in dit topic volledig irrelevant.
I know myself like no one else
Nothing to defend
-
sge
- Forum-lid
- Berichten: 200
- Lid geworden op: 19 okt 2010 16:01
sge
21 aug 2019 19:11
Lcsmet schreef: ↑21 aug 2019 16:51
sge schreef: ↑21 aug 2019 16:42
Lcsmet schreef: ↑21 aug 2019 08:10
Je moet eens kijken naar de bouwmethode van een stel LightWeight wielen.
Dan zal je merken dat je niet zomaar de spaken kan vervangen.
[/quote
Net even gekeken, wat een rommel!
Ik snap de neiging naar herstel velg in deze wel.
Om LW te bestempelen als rommel maakt je "bijdrage" in dit topic volledig irrelevant.
Over een irrelevante bijdrage gesproken.
Spullen die je niet zelf kan vervangen b.v spaken en een velg en hierdoor verbruiksvoorwerpen worden vind ik nu eenmaal rommel.
Dat ik verder aangeef dat hierdoor, bij mij de neiging voor velg herstel duidelijker is geworden is dan volgens mij relevant.