Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Strava is toch vooral bezig met met commerciële stuk (challenges van sponsors, "integratie" wahoo).
Dat hele KOM verhaal zal ze worst zijn (net zoals alle betalende leden, als je de reacties op verbetervoorstellen op summit functies ziet)
Dat hele KOM verhaal zal ze worst zijn (net zoals alle betalende leden, als je de reacties op verbetervoorstellen op summit functies ziet)
Je kunt dat soort activiteiten flaggen. Dan verdwijnen ze meteen uit de klassementen. Maar het zou uiteraard beter zijn als dat al meer automatisch gefilterd zou worden, zeker als mensen duidelijk niet op het segment reden, maar bijv. op de autoweg er vlak naast.Najieto schreef: ↑16 aug 2019 19:44 Voor mij is het geen probleem want ik ben geen KOM hunter en gebruik strava alleen voor mijn eigen logs en pr's. Maar het is wel triest dat er mensen in de top 10 staan die overduidelijk in de auto hebben gezeten. Of corrupte gps files hebben waardoor ze een KOM hebben verkregen. Hoe moeilijk kan dat zijn om die fouten eruit te filteren. Is al vaak zat voorgedragen maar strava weigert het aan te pakken.
Dat van die corrupte gps segmenten is weer een ander probleem, heel irritant dat die niet verwijderd worden en je ze ook niet kunt melden. Zo'n segment waar dan een klim van 10% zou zijn volgens strava, terwijl het een vlak polderweggetje is. Of van die stukjes waar iedereen 60+ km/u rijdt volgens strava, of je gemiddelde snelheid hoger is dan de maximale snelheid.
Strava
Ik weet dat je kan flaggen maar het gaat om duizenden activiteiten. Heel soms flag ik weleens maar omdat het me verder weinig boeit ga ik er geen dagtaak van maken. Flaggen is ook omslachtig. Je kan het alleen maar doen via de browser versie en je bent veel clicks verder eer je bij desbetreffende activiteit bent.PietH schreef: ↑16 aug 2019 22:32Je kunt dat soort activiteiten flaggen. Dan verdwijnen ze meteen uit de klassementen. Maar het zou uiteraard beter zijn als dat al meer automatisch gefilterd zou worden, zeker als mensen duidelijk niet op het segment reden, maar bijv. op de autoweg er vlak naast.Najieto schreef: ↑16 aug 2019 19:44 Voor mij is het geen probleem want ik ben geen KOM hunter en gebruik strava alleen voor mijn eigen logs en pr's. Maar het is wel triest dat er mensen in de top 10 staan die overduidelijk in de auto hebben gezeten. Of corrupte gps files hebben waardoor ze een KOM hebben verkregen. Hoe moeilijk kan dat zijn om die fouten eruit te filteren. Is al vaak zat voorgedragen maar strava weigert het aan te pakken.
Dat van die corrupte gps segmenten is weer een ander probleem, heel irritant dat die niet verwijderd worden en je ze ook niet kunt melden. Zo'n segment waar dan een klim van 10% zou zijn volgens strava, terwijl het een vlak polderweggetje is. Of van die stukjes waar iedereen 60+ km/u rijdt volgens strava, of je gemiddelde snelheid hoger is dan de maximale snelheid.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
Meer mensen issue als je probeert heatmaps te updaten ?
Probeer zowel alltime heatmap te updaten als eentje van afgelopen maand, maar beide blijven hangen op 'Queued… '
Browser (verschillende geprobeerd trouwens) 24 uur open laten staan heeft geen effect.
Probeer zowel alltime heatmap te updaten als eentje van afgelopen maand, maar beide blijven hangen op 'Queued… '
Browser (verschillende geprobeerd trouwens) 24 uur open laten staan heeft geen effect.
Bijzonder ik heb gisteren nog mijn heatmaps een update gegeven en geen enkel probleem.
Net nog gedaan. Ook geen probleem
Denk dat jij gewoon een dubbel abonnement moet nemen
Iemand?kistigun schreef: ↑05 aug 2019 19:22 Iemand enig idee hoe ik mijn candance zichtbaar krijg op strava? Ik upload de ritten automatisch via mijn 520+ en garmin connect app(hier wel gewoon zichtbaar) De cadance is wel zichtbaar in de segment analyses in strava maar voor de rest nergens. Een vriend van me heeft een Lezyne en bij hem is het wel zichtbaar op strava...