Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Parijs-Brest-Parijs in delen opgenomen omdat mijn wahoo traag wordt met lange activiteiten. Inmiddels de GPXen samengevoegd maar is 42mb en strava accepteert uploads tot 25mb.
Iemand een tip terwijl ik verder zoek? Zit te denken aan een andere site gebruiken die met strava synced of mijn gpx bestand filteren om wat punten eruit te halen.
Iemand een tip terwijl ik verder zoek? Zit te denken aan een andere site gebruiken die met strava synced of mijn gpx bestand filteren om wat punten eruit te halen.
Ik zou hem in tweeën splitsen en als Paris-Brest en Brest-Paris naar Strava uploaden.Lean schreef: ↑22 aug 2019 19:21 Parijs-Brest-Parijs in delen opgenomen omdat mijn wahoo traag wordt met lange activiteiten. Inmiddels de GPXen samengevoegd maar is 42mb en strava accepteert uploads tot 25mb.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Elke seconde 1 dus 166.000. Ik wil best de helft eruit halen maar tot nu toe nog niet gevonden hoe. Veel editors in de browser kunnen de grootte ook niet aan en heb gpsbabel en gps track editor gedownload maar daar is het ook nog niet mee gelukt.
Edit: ik denk dat het gelukt is! Ik zag je vraag al in het PBP topic maar ik hoop er vanavond nog een verslag te posten
Mapsource is een goed hulpmiddel om te filteren. Wellicht is er ook een functie in diep verscholen in je toestel waarmee je dit kunt aanpassen. 1 trackpunt per minuut is natuurlijk meer dan genoeg en 1 per seconde is zwaar overdreven
-
- Forum-lid
Ik wil een Strava rit van een vriend toevoegen in mijn account, met weergaven van de segmenten. Hoe doe ik dat?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Vraag van de dag, waarom?Steven scheer schreef: ↑25 aug 2019 11:44 Ik wil een Strava rit van een vriend toevoegen in mijn account, met weergaven van de segmenten. Hoe doe ik dat?
Overigens in de app heb je de optie "voeg anderen toe", dus zou die vriend jou toe kunnen voegen en heb je weer een rit op de naam staan
Oh ja, een GPX kan je ook in kladblok of andere editor bewerken als je daar behoeft te hebt. Kan allemaal, maar kom toch terug bij "waarom"?
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........