vuelta 2019
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Quintana wint een etappe... Met vlakke aankomst... Èn door aan te vallen...
Roglic maakt zijn 40 seconden nagenoeg goed (op de meeste klassementsmannen).
Lekker slot van deze 2e etappe!
Roglic maakt zijn 40 seconden nagenoeg goed (op de meeste klassementsmannen).
Lekker slot van deze 2e etappe!
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Net de laatste kilometers nog eens teruggekeken (gisteren moest het met een half oog tijdens het pannenkoekenbakken).
Maar man man man, die spaanse regie zat aan de Sangria oid. de helft van de tijd een of andere rots in beeld. De laatste kilometers van de kopgroep vanachter de laatste man die op een gaatje kwam te rijden (na een spectaculaire safe op een rotonde). En op het moment supreme schakelen naar de helicopter die ..., de 2e groep in beeld bracht.
Ik weet niet of de rest van de etappe beter in beeld was...., nouja, je kan hier ook extra spanning aan toedichten natuulijk, maar ik zou het liever wat beter volgen.
Maar man man man, die spaanse regie zat aan de Sangria oid. de helft van de tijd een of andere rots in beeld. De laatste kilometers van de kopgroep vanachter de laatste man die op een gaatje kwam te rijden (na een spectaculaire safe op een rotonde). En op het moment supreme schakelen naar de helicopter die ..., de 2e groep in beeld bracht.
Ik weet niet of de rest van de etappe beter in beeld was...., nouja, je kan hier ook extra spanning aan toedichten natuulijk, maar ik zou het liever wat beter volgen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Prachtige slotstuk maar waardeloos in beeld gebracht inderdaad. Het blijft de Vuelta.MarkVeenstra schreef: ↑26 aug 2019 09:21 Net de laatste kilometers nog eens teruggekeken (gisteren moest het met een half oog tijdens het pannenkoekenbakken).
Na het debakel van de ploegentijdrit, waar TJV wat mij betreft nog knap een behoorlijke tijd wist neer te zetten, waren ze toch weer goed bezig. verrassend was toch wel de demarrage van Quintana op een tactische briljant moment. Niet verwacht, wel prachtige koers!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Niet alleen de spaanse regie zat te blunderen maar ook Eurosport die er op de gekste momenten weer een bak nutteloze reclame tussendoor gooit bijv. middenin een ontsnapping of tijdens een intervieuw...Maar man man man, die spaanse regie zat aan de Sangria oid
Kan wel beter dacht ik zo!
...
-
- Forum-lid
Dat is bij Eurosport altijd zo reclame, reclame, reclame en nog meer reclame.
Sowieso INEOS, De la Cruz ook al op 2 minuten. Het ziet er niet geweldig uit.
Moviestar lijkt weer ouderwets een emmer met kikkers. Ik zie Valverde nou niet zichzelf binnestebuiten rijden voor een Vuelta overwinning van Quintana.
Vrijdag gaat het echt los en weten we meer hoe Movistar dit dilemma gaat oplossen.en wat INEOS nog van plan is.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Duidelijk dat de renners teveel naar het wedstrijdschema hebben gekeken, i.p.v. het reclameblokken schema.Oppbogga schreef: ↑26 aug 2019 10:17Niet alleen de spaanse regie zat te blunderen maar ook Eurosport die er op de gekste momenten weer een bak nutteloze reclame tussendoor gooit bijv. middenin een ontsnapping of tijdens een intervieuw...Maar man man man, die spaanse regie zat aan de Sangria oid
Kan wel beter dacht ik zo!
Wanneer gaan ze nu eindelijk hier nu eindelijk eens rekening mee houden bij het plaatsen van een demarrage. Ook de te hoge gemiddeldes moeten er echt uit.
Eén ding is duidelijk, er zijn geen patrons meer in het peleoton.
Breaking! Kruijswijk abandon!
https://twitter.com/JumboVismaRoad/stat ... 1427503104
https://twitter.com/JumboVismaRoad/stat ... 1427503104
@s_kruijswijk has abandoned the Vuelta. He’s suffering a sore knee due to the crash in the TTT and the pain has gotten worse.
Da's Kwalitatief Uitermate Teleurstellendmrcoffee schreef: ↑27 aug 2019 15:06 Breaking! Kruijswijk abandon!
https://twitter.com/JumboVismaRoad/stat ... 1427503104@s_kruijswijk has abandoned the Vuelta. He’s suffering a sore knee due to the crash in the TTT and the pain has gotten worse.
Time is (almost) on my site, 6 more days
Moeten de Nederlandse klassementsrenners toch maar met kniebeschermers gaan fietsen...
Jakobsen wint wel vandaag. Er zijn tijden geweest dat wel al blij waren met één ritzege in een grote ronde.
Nu hebben we alleen Kelderman nog over voor het klassement.
Jakobsen wint wel vandaag. Er zijn tijden geweest dat wel al blij waren met één ritzege in een grote ronde.
Nu hebben we alleen Kelderman nog over voor het klassement.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ik zeg niks