Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
-
- Forum-lid
Je vriend kan opgeven dat hij met jou gefietst heeft. Mogelijk dat dat alleen kan via een browser, niet in de app.
Mocht dat niet lukken kun je de .gpx van hem overnemen, en in je eigen account uploaden. Mocht strava dat zien als een kopie van zijn activiteit en het dus niet accepteren, kan je via het eerder genoemde fitfiletools een randomizer over de activiteits-ID gooien waardoor het een 'nieuwe' activiteit wordt.
Mocht dat niet lukken kun je de .gpx van hem overnemen, en in je eigen account uploaden. Mocht strava dat zien als een kopie van zijn activiteit en het dus niet accepteren, kan je via het eerder genoemde fitfiletools een randomizer over de activiteits-ID gooien waardoor het een 'nieuwe' activiteit wordt.
Als je klikt op de rit van iemand waarvan je een gpx wil en dan in de linker kolom kiest voor creeer route dan opent die deze rit in strava route builder.
Nu kan je de rit opslaan as gpx. Dit werkt gewoon bij mij en ik ben niet-betalend lid van strava.
[edit] Sla de route op in strava route builder en in het volgende scherm kan je dan kiezen voor download gpx.
Is dit hetgene je zoekt?
Nu kan je de rit opslaan as gpx. Dit werkt gewoon bij mij en ik ben niet-betalend lid van strava.
[edit] Sla de route op in strava route builder en in het volgende scherm kan je dan kiezen voor download gpx.
Is dit hetgene je zoekt?
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
via https://mapstogpx.com/strava/ kan je alle Strava ritten downloaden. Is een extensie in Chrome
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid
Weet iemand hoe ik een Strava rit van een vriend kan overnemen inclusief segmenten? Hij heeft de rit op zijn telefoon opgenomen.
Steven scheer
Steven scheer
-
- Forum-lid
Toevoegen van. Vriend via app werkt. Alleen zonder segmenten! Je kan dan Beter de GPX exporteren en handmatig importeren.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Waren de antwoorden op dezelfde vraag een dag eerder niet wat je wenste, dus dan maar poging in andere gedeelte vh forum?Steven scheer schreef: ↑26 aug 2019 16:30 Weet iemand hoe ik een Strava rit van een vriend kan overnemen inclusief segmenten? Hij heeft de rit op zijn telefoon opgenomen.
Steven scheer
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
- alliance_0
- Forum-lid
Om vervolgens nooit meer te reageren!