Wahoo ELEMNT Roam
- alliance_0
- Forum-lid
Update staat op de site en is voor de Bolt, Elemnt en Roam.
Added: Support for ANT+ radar sensors
Fixed: Crash on long rides
Fixed: Routes with Turn by Turn not displayed in companion app
Fixed: Map pack downloads getting stuck in queue
Fixed: Incorrect L/R Balance shown for some power meters
Punt 2 niet onbelangrijk voor sommige onder ons
Added: Support for ANT+ radar sensors
Fixed: Crash on long rides
Fixed: Routes with Turn by Turn not displayed in companion app
Fixed: Map pack downloads getting stuck in queue
Fixed: Incorrect L/R Balance shown for some power meters
Punt 2 niet onbelangrijk voor sommige onder ons
- LongTallErne
- Forum-lid
Gisteren na lang wikken en wegen toch ook een Roam besteld.
Vandaag vol verwachting het postpakketje opengemaakt en wat zie ik: een 10 speed ketting
Foutje van Futurumshop..... nog maar een dagje wachten dus ….
Vandaag vol verwachting het postpakketje opengemaakt en wat zie ik: een 10 speed ketting
Foutje van Futurumshop..... nog maar een dagje wachten dus ….
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- alliance_0
- Forum-lid
Was dit na de laatste update of al eerder. Ik heb nog nooit problemen gehad met de autopauze functie en of uploaden naar Strava. Misschien zelf de rit gepauzeerd en niet meer aangezet (al kan ik me dat niet voorstellen, want dan staat er voortdurend een melding in het scherm)?
- alliance_0
- Forum-lid
Wederom een update voor de app en de apparaten (WR...-6023). Staat nog niet op de site wat de veranderingen zijn.
Net een 52 km tochtje gedaan met de wr 6023 fw. En inderdaad, het is ern stability update! De problemen met de off track zijn nog steeds aanwezig. 200 mtr voor een boscht beginnen de rode leds the knipperen en de roam the piepen.
Ook als je hartslag in cardio zone is heeft de roam oranje ipv gele leds. Dus deze bug is ook nog niet opgelost.
Maar het probleem is dus wel stabiel 🤪🤪🤪
Ook als je hartslag in cardio zone is heeft de roam oranje ipv gele leds. Dus deze bug is ook nog niet opgelost.
Net een 52 km tochtje gedaan met de wr 6023 fw. En inderdaad, het is een stability update! En dat klopt!
De problemen met de off track zijn nog steeds aanwezig. 200 mtr voor een bocht beginnen de rode leds the knipperen en de roam the piepen.
Ook als je hartslag in cardio zone is geeft de roam oranje ipv gele leds. Dus deze bug is ook nog niet opgelost.
De problemen met de off track zijn nog steeds aanwezig. 200 mtr voor een bocht beginnen de rode leds the knipperen en de roam the piepen.
Ook als je hartslag in cardio zone is geeft de roam oranje ipv gele leds. Dus deze bug is ook nog niet opgelost.
- alliance_0
- Forum-lid
Ik heb er nog nooit zo specifiek op gelet, maar volgens mij hebben de Wahoo's helemaal geen gele leds alleen maar wit, blauw, groen, oranje en rood. Maar ik kan het mis hebben.
Laatst gewijzigd door alliance_0 op 20 sep 2019 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.