Maar zij waarschijnlijk niet met jou
Schone dames!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom niet? Het is een zeer toegankelijke open dame.
Less is bore
Omdat ik denk dat je zo'n verzoek niet via social media doet. Daar zijn andere wegen voor.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het was geen verzoek..., dan had hij de zin wel anders geformuleerd.
Het was een mededeling, of uitgesproken wens.
Wat Vos wel of niet zou willen, dat is gissen voor ons natuurlijk. Wellicht dat het inderdaad afhangt hoe de vraag bij haar terecht zou komen, en wellicht ook hoe RonaldH76 op haar overkomt
Het was een mededeling, of uitgesproken wens.
Wat Vos wel of niet zou willen, dat is gissen voor ons natuurlijk. Wellicht dat het inderdaad afhangt hoe de vraag bij haar terecht zou komen, en wellicht ook hoe RonaldH76 op haar overkomt
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik val niet op vrouwen. Maar waarom ik altijd jaloers zou moeten zijn, bevreemdt me wel heel erg. Oh wacht, je suggereert dat ik wilde dat Ronald met mij een bidonnetje zou willen drinken, nee hoor, ook dat niet.
Inderdaad opvallend dat Jans in dit forum niets over een vrouw kan zeggen of ze krijgt opmerkingen over jaloersheid naar haar hoofd. Anyway, Vos is by far mijn favoriete vrouwelijke topsporter. Bidonnetje drinken? Als het een synoniem is voor een leuk gesprek, ja absoluut. Als het een eufemisme is in lijn met "daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten" dan moet ik Ronald teleurstellen: daarvoor is Vos teveel in de Heer.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Ach Timo, ik denk dat ik voor sommige mannen teveel binnen hun bolwerk binnen gedrongen ben. Dat is lastig.timo2.0 schreef: ↑28 aug 2019 19:38 Inderdaad opvallend dat Jans in dit forum niets over een vrouw kan zeggen of ze krijgt opmerkingen over jaloersheid naar haar hoofd. Anyway, Vos is by far mijn favoriete vrouwelijke topsporter. Bidonnetje drinken? Als het een synoniem is voor een leuk gesprek, ja absoluut. Als het een eufemisme is in lijn met "daar wil ik wel eens een beschuitje mee eten" dan moet ik Ronald teleurstellen: daarvoor is Vos teveel in de Heer.
- Supergrover
- Forum-lid HC
die uit Zwanenburg??
gezellig...