Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

extensie navigatiebestand garmin edge

rvane
Forum-lid

rvane 02 mar 2010 18:48

[quote="Daniel1975"]TCX vind ik dan de meer prettige vorm.
GPX loopt te klieren als je even een weggetje niet in kunt ivm opbreking, als de route niet precies een bochtig dijkje volgt oid.[/quote]

Niet als je herberekenen uit zet op je Edge volgens mij.
Bianchi 1885, Centaur compact, Campagnolo Scirocco

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 02 mar 2010 18:54

Bij TCX kun je trouwens ook piepjes krijgen bij alle course points (handmatig of manueel) afhankelijk van de software waarmee de TCX gemaakt is. Daarnaarst kun je bij TCX hoogte profielen zien en "vertical to point" (het aantal hoogtemeters tot aan volgend punt, bv Top)
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 02 mar 2010 19:45

[quote="RvanE"][quote="Daniel1975"]TCX vind ik dan de meer prettige vorm.
GPX loopt te klieren als je even een weggetje niet in kunt ivm opbreking, als de route niet precies een bochtig dijkje volgt oid.[/quote]

[/quote]

Zou best kunnen.
Alleen staat de software van die Edge mij zo verschrikkelijk tegen (onlogisch, onhandig, ingewikkeld) dat ik er niet alles uit haal wat er in zit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

moustache
Forum-lid

moustache 03 mar 2010 09:17

[quote="Daniel1975"][quote="RvanE"][quote="Daniel1975"]TCX vind ik dan de meer prettige vorm.

[/quote]

Zou best kunnen.
Alleen staat de software van die Edge mij zo verschrikkelijk tegen (onlogisch, onhandig, ingewikkeld) dat ik er niet alles uit haal wat er in zit.[/quote]

Zonde. Direct opzoeken hoe je herberekenen uit zet en de GPX gaan rijden. Die aanwijzingen zijn ideaal. En als je wilt kan je met GPX ook eventjes van de route af zolang herberekenen dus maar uit staat.

@Tornado Tom:
Ik heb CN heel West-Europa erop staan en de OSM CycleMap. Volgens mij heb ik nog ruimte genoeg over. Maar zoals al aan wordt gegeven. Gewoon een 4Gb erin doen. Dan kan je volgens mij de hele wereld erop kwijt.

Plaats reactie