Canyon
[quote=Marnox post_id=1361057 time=1567425960 user_id=441028]
Mooie fiets, veel plezier er mee! Ik heb zelf een Endurace besteld en de verwachte levertijd is ergens in Oktober. Is die van jou twee maanden eerder geleverd dan Canyon aangaf? Dat zou wel een fijne verassing zijn...
[/quote]
Was van mij ook, ik heb wel vaak eens aangegeven via chat dat als er 1 vroeger beschikbaar kwam of ze mij wilden voorrang geven. Geen idee of het geholpen heeft, maar ik kreeg plots een bericht dat ze hem binnen 3 dagen zouden uitleveren terwijl ik normaal nog 2 maand moest wachten. Ik had ook wel direct de eerste dag nadat ze uitverkocht waren mijn bestelling geplaatst. Mss stond ik daarom de eerste in de wachtrij.
Je moet gewoon wat geluk hebben als er iemand zijn bestelling annuleert dat jij die krijgt.
Mooie fiets, veel plezier er mee! Ik heb zelf een Endurace besteld en de verwachte levertijd is ergens in Oktober. Is die van jou twee maanden eerder geleverd dan Canyon aangaf? Dat zou wel een fijne verassing zijn...
[/quote]
Was van mij ook, ik heb wel vaak eens aangegeven via chat dat als er 1 vroeger beschikbaar kwam of ze mij wilden voorrang geven. Geen idee of het geholpen heeft, maar ik kreeg plots een bericht dat ze hem binnen 3 dagen zouden uitleveren terwijl ik normaal nog 2 maand moest wachten. Ik had ook wel direct de eerste dag nadat ze uitverkocht waren mijn bestelling geplaatst. Mss stond ik daarom de eerste in de wachtrij.
Je moet gewoon wat geluk hebben als er iemand zijn bestelling annuleert dat jij die krijgt.
-
- Forum-lid
Hallo Marnix / Djemz,
Fiets is inderdaad eerder geleverd en heb geluk gehad. Vanavond nog even snel een ritje gemaakt van 45km.
Fiets is inderdaad eerder geleverd en heb geluk gehad. Vanavond nog even snel een ritje gemaakt van 45km.
Even terugkoppeling op eerdere discussie over de D-fly. Ik heb deze net kunnen installeren onder mijn stuur als vervangen van de jc130. Dank TomTom en Jdebruijn!
Nu nog ontdekken hoe/waar ik de instelling kan wijzigen voor welke cassette en crankstel ik heb (bijv geen 53-39, maar 52-36). Tips nog welkom
--> Edit: gevonden op mijn Garmin Edge 820. Automatische selectie pakt hij blijkbaar niet, dan maar handmatig instellen.
Nu nog ontdekken hoe/waar ik de instelling kan wijzigen voor welke cassette en crankstel ik heb (bijv geen 53-39, maar 52-36). Tips nog welkom
--> Edit: gevonden op mijn Garmin Edge 820. Automatische selectie pakt hij blijkbaar niet, dan maar handmatig instellen.
De Grail AL 7.0 is in geen enkele maat nog te krijgen?
Bij alle maten staat 'binnenkort'.
Wat moet ik me ongeveer bij binnenkort voorstellen?
Ik overweeg m'n crosser/commuter te vervangen door een Grail.
Nu nog afwegen of ik voor de Al 6.0 (Tiagra) of Al 7.0 (105) ga. Schilt 300 euro.
Nu nog afwegen of ik voor de Al 6.0 (Tiagra) of Al 7.0 (105) ga. Schilt 300 euro.
Ik volg deze fiets ook al een tijdje.hayes schreef: ↑05 sep 2019 09:27 De Grail AL 7.0 is in geen enkele maat nog te krijgen?
In januari/februari/maart was hij beschikbaar met levering in april maar kort daarna al juli en augustus.
Nadien was hij 'uitvekocht'.
Nu al enige tijd terug 'binnenkort' maar 2 weken geleden terug enkele dagen 'uitverkocht' en enkele kleine maten met leveringsdatum begin september.
ik begrijp er ook niets van.
Het is een mooie en degelijke fiets maar wat heb je eraan als die niet leverbaar is?
als je een pure crosser wil kan je de Inflite AL overwegen, die is wel beschikbaar.
Laatst gewijzigd door roelw op 05 sep 2019 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Op zich is er voor mij geen haast bij. Desnoods doe ik nog de hele winter met de Cube.
Het slachtoffer van z'n eigen succes vermoed ik?
Het slachtoffer van z'n eigen succes vermoed ik?
Even gecheckt bij Canon België. Die hebben ook geen idee.
Ga voor de AL 7.0, ondanks prijsverschil ga je echt wel blijer zijn uiteindelijk met een goede en fijne groep zoals de 105. Verschil is merkbaar, als niet nu, dan wel na een paar weken crossen door de modder en door het bos.hayes schreef: ↑05 sep 2019 09:27 De Grail AL 7.0 is in geen enkele maat nog te krijgen?
Ik denk dat ik me inderdaad steeds zou afvragen of ik toch niet beter die extra 300 had uitgegeven
En dan de vraag koper of zilver natuurlijk
Wat maken we het onszelf moeilijk.
En dan de vraag koper of zilver natuurlijk
Wat maken we het onszelf moeilijk.