Afgelopen zomer ontdekte ik een klein scheurtje (waarschijnlijk alleen in de lak) van mij Foil. Aangegeven bij de dealer en er stond na een week een nieuw frame klaar.
Echter niet meer in de foil 10 2018 kleuren maar 2019 en die vind ik nogal discutabel...….
Best mooi in het echt zeker in het geheel met de onderdelen. Maar de oude vond ik een stuk beter.
Geprobeerd om via scott de 10 van 2020 te krijgen of de 2019 RC met bijbetalen, maar dat lukte niet. Moeilijk verhaal had ie mooier geweest of het zelfde dan ervaar je het toch anders. Vond het ook een lastig verhaal. Je krijgt een splinter nieuw frame, vork, zadelpen, stuurpen, balhoofdlagers, steekassen, klemmen etc. Dus een slechte service kan je het ook niet noemen.
Onderweg toch al wel wat opmerkingen gekregen van gave kleur.....
Het oude grote blad wordt in april vervangen door de hele zwarte en ik heb nog Pirelli color editions in het rood liggen staan ook goed den ik.
Ik heb de voorvork 1cm langer gelaten, stuurt toch wel anders (knikt iets meer voor mijn gevoel), op de grens wat lastiger. Misschien pas ik dat nog aan maar daar wacht ik mee tot de lente als ik weer in conditie ben en aan de houding gewend. Ik rijd nu tot eind februari zeker niet meer op deze fiets.