Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haha, grappig!
Goede montage zoeken voor je foon en gaan. Geeft weer wat variatie in Zwift.
Goede montage zoeken voor je foon en gaan. Geeft weer wat variatie in Zwift.
Less is bore
Vraagje van een beginner aan ervaren zwifters..
Stel, ik rijd een rondje in watopia, en wil dan, na een halfuurtje, overstappen naar het wk-parcours. Hoe doe ik dat? Nu doe ik end-ride. Maar dan slaat ie m'n rit op en sluit heel zwift af en moet ik daarna weer opnieuw opstarten. Dat moet vast sneller kunnen
Stel, ik rijd een rondje in watopia, en wil dan, na een halfuurtje, overstappen naar het wk-parcours. Hoe doe ik dat? Nu doe ik end-ride. Maar dan slaat ie m'n rit op en sluit heel zwift af en moet ik daarna weer opnieuw opstarten. Dat moet vast sneller kunnen
Enkel als je je inschrijft in een groepsrit op een andere wereld zal Zwift je gewoon verplaatsen zonder het spel af te sluiten. Wil je zelf van wereld veranderen zal je toch gewoon end ride moeten doen.
Je zou je kunnen inschrijven voor een groepsrit, naar de andere wereld gaan en dan beslissen om de groepsrit niet te doen. De vraag is of dat nu echt zoveel handiger is als zelf het spelletje even te herstarten
Je zou je kunnen inschrijven voor een groepsrit, naar de andere wereld gaan en dan beslissen om de groepsrit niet te doen. De vraag is of dat nu echt zoveel handiger is als zelf het spelletje even te herstarten
-
- Forum-lid HC
Met end ride krijg je waarschijnlijk aparte ritjes op je Strava?
Even een Zwift vraagje aangaande het programma zelf.
Bij mij duurt het ongeveer 10 minuten voordat Zwift op de PC is opgestart en ik kan beginnen. Als ik over wil springen naar een groepsrit klapt hij er ook regelmatig uit. Dit heb ik al vanaf het begin (inmiddels een jaar en een keer of 50 gebruikt). Nu twijfel ik of het aan Zwift ligt of aan mijn laptop. Maar om nu direct een nieuwe laptop te kopen om dit te testen....
Vandaar mijn vraag; hebben jullie hier ook last van en is Zwift op de PC gewoon erg traag en instabiel?
Bij mij duurt het ongeveer 10 minuten voordat Zwift op de PC is opgestart en ik kan beginnen. Als ik over wil springen naar een groepsrit klapt hij er ook regelmatig uit. Dit heb ik al vanaf het begin (inmiddels een jaar en een keer of 50 gebruikt). Nu twijfel ik of het aan Zwift ligt of aan mijn laptop. Maar om nu direct een nieuwe laptop te kopen om dit te testen....
Vandaar mijn vraag; hebben jullie hier ook last van en is Zwift op de PC gewoon erg traag en instabiel?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik draai op een imac en dat is eigenlijk probleemloos.
Gebruik wel een usb verlengkabel om de ontvanger dichter bij de Tacx te krijgen voor stabielere signaaloverdracht.
Gebruik wel een usb verlengkabel om de ontvanger dichter bij de Tacx te krijgen voor stabielere signaaloverdracht.
Less is bore
Racemuis schreef: ↑12 sep 2019 09:14 Even een Zwift vraagje aangaande het programma zelf.
Hier staat wat je minimaal aan processor en videokaart etc nodig hebt.
https://support.zwift.com/de/supported- ... -S1C6I6OB7
Nu draai ik het ook op een laptop die nog minder is dat het minimum.
Opstarten duurt ook meestal 5 minuten, maar eenmaal lopende, werkt het prima. Ook groepsritten.
Tegenwoordig is de goedkoopste manier, Mits in bezit van losse monitor, een Apple tv 4.
Een half uur? In je OP heb je het over 10 minuten.
Anyway, beter dan de nieuwe laptop gelijk zodanig kopen dat deze in de recommend categorie valt
-
- Forum-lid HC
Jammer dat TrainerRoad niet op de Apple TV kan en wil. Chill Netflixen met zo'n balkje eronder en je trainingen afwerken.
Zijn er nog andere goede apps die op een AppleTV werken (Sufferfest is er mee bezig meende ik?)
Zijn er nog andere goede apps die op een AppleTV werken (Sufferfest is er mee bezig meende ik?)