Wat heb jij voor het laatst gekocht?
LaPassione arm stukken (geen verzendkosten momenteel)
https://www.lapassione.cc/collections/w ... rmers-blue
https://www.lapassione.cc/collections/w ... rmers-blue
Thanks havana. Ik was na 5 jaar toe aan nieuwe schoenen en dit is een mooie deal!havana schreef: ↑10 sep 2019 07:58 Setje Northwave Extreme RR schoenen. Ik heb ze niet nodig, maar ik kon ze gewoonweg niet laten liggen voor dat geld
https://www.bike-discount.de/de/kaufen/ ... uhe-754614
Maandag een Shimano HG 701 ketting. Omdat mijn ketting zwaar versleten was. Daarom kon Ik dinsdag gelijk een cassette ketting combi Shimano Ultegra R8000 12-25 en een HG 701 ketting.l kopen Omdat ik daardoor mij cassette na 7k km in de prulllenbak kan gooien die versleten is.
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
4 biba's van Decathlon met een lang ventiel
En na lang twijfelen toch maar een zadeltasje gekocht op aan mijn winterfiets te hangen. Geen zwart model, maar een volledig reflecterend model. Mooi is het misschien, handig waarschijnlijk wel. En bij donkere dagen hebben de meeste auto's hun lichten aan, dus valt dat tasje genoeg op (naast de achterverlichting uiteraard).
En na lang twijfelen toch maar een zadeltasje gekocht op aan mijn winterfiets te hangen. Geen zwart model, maar een volledig reflecterend model. Mooi is het misschien, handig waarschijnlijk wel. En bij donkere dagen hebben de meeste auto's hun lichten aan, dus valt dat tasje genoeg op (naast de achterverlichting uiteraard).
Gezien het buiten fietsen tijd-technisch lastiger wordt wegens naschoolse activiteiten van mijn kinderen en de " Spaanse herfst-winter" aan komt, heb ik maar geinvesteerd in een degelijke pain cave gezien voorheen met mijn rollers het voor de buren geen pretje was.
Via het werk had ik een 42" monitor geregeld en daarnaast heb ik het volgende gekocht:
Via het werk had ik een 42" monitor geregeld en daarnaast heb ik het volgende gekocht:
- Tacx Neo2
Tacx Ant+ antenne
105 11-28 cassette
Ventilator
HDMI kabel
Vesa wall mount
- All day rain jacket
All day winter jersey
Winter baselayer
Club T-shirt
Adventure handlebar bag
Uiteraard zwart....je moet wel kasten vol zwarte kleren hebben...
.
Ontopic:
Ik had de laatste tijd steeds meer moeite m'n Globalsat 580 computer af te lezen en lopen zoeken naar iets met duidelijkere belettering
Prima apparaatje overigens, geen enkel probleem mee gehad in 6 jaar, maar de belettering is wat dun en danste de laatste maanden voor 'm'n ogen...
Had eigenlijk al besloten dat het een Garmin Edge 130 ging worden, maar stuitte op de Edge 820 bij BC.de voor 178€ , 1 tientje meer en MET kaart en giganties veel opties waarvan ik driekwart w.s. niet gebruik.
Besteld, dus we gaan het zien..
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
@Keesz Mooi dat u er weer is.
Zoveel echte technische kennis van fietsen, is voor velen een belangrijk hulp.
Ik heb een ruime Rockbros frametas gekocht, vooral voor deze periode van het jaar, waar je steeds wisselende weersomstandigheden(af en toe een bui, harde wind, dan weer zonnig enz.) hebt en ik zo wat reserve kleding mee kan nemen en mijn regenjackje.Ik heb al een kleine top tube tas, maar deze is mooi groot)
(foto van het net gehaald ergens)
Zoveel echte technische kennis van fietsen, is voor velen een belangrijk hulp.
Ik heb een ruime Rockbros frametas gekocht, vooral voor deze periode van het jaar, waar je steeds wisselende weersomstandigheden(af en toe een bui, harde wind, dan weer zonnig enz.) hebt en ik zo wat reserve kleding mee kan nemen en mijn regenjackje.Ik heb al een kleine top tube tas, maar deze is mooi groot)
(foto van het net gehaald ergens)
Waar is de Ant+ Antenne voor?jsprbcn schreef: ↑12 sep 2019 14:12 Gezien het buiten fietsen tijd-technisch lastiger wordt wegens naschoolse activiteiten van mijn kinderen en de " Spaanse herfst-winter" aan komt, heb ik maar geinvesteerd in een degelijke pain cave gezien voorheen met mijn rollers het voor de buren geen pretje was.
En nog wat Attaquer spul voor mijn collectie (die nu toch wel serieus groot is ) voor het niet meer te krijgen is
- Tacx Neo2
Tacx Ant+ antenne
105 11-28 cassette
Ventilator
HDMI kabel
Vesa wall mount
- All day rain jacket
All day winter jersey
Winter baselayer
Club T-shirt
Adventure handlebar bag
Ik heb voor mijn Neo (1) geen antenne nodig. Dit itt mijn tacx Fortius voorheen.
Courir c'est mourir un peu