De aero versies hebben idd een ander compacter en ergo stuur. Op de endurace is dat ook zo.
Canyon
Als je zou gaan en een Ultimate in grey metallic zou zien, zou je dan enkele fotos kunnen nemen aub?svenvs schreef: ↑13 sep 2019 16:28 Twijfel nog steeds om morgen al dan niet naar Canyon open house in Koblenz te gaan
Heb vorige maand een Grail CF SL gekocht en gisteren is mijn nieuwe Endurace CF SL geleverd (en ik had nog een Exceed CF SL en een Koga Terraliner), dus heb geen behoefte aan nog een nieuwe fiets (volgens mijn vrouw ). Al kan ik de Endurace nog inruilen voor iets anders natuurlijk
Ben vooral op zoek naar een H31 cockpit en eventueel een carbon wielsetje, maar is niet dringend. Zouden dit soort zaken daar te verkrijgen zijn en goedkoper dan op de site ?
Of zou de outlet daar beperkt zijn tot de items die ook online staan ?
Kleur spreekt me wel aan, maar op website vind ik de foto maar niets. Online niets van te vinden...
Eens zoeken op Instagram onder canyonultimate. Mss vindt je op die manier wel iets.bartd schreef: ↑13 sep 2019 21:26Als je zou gaan en een Ultimate in grey metallic zou zien, zou je dan enkele fotos kunnen nemen aub?svenvs schreef: ↑13 sep 2019 16:28 Twijfel nog steeds om morgen al dan niet naar Canyon open house in Koblenz te gaan
Heb vorige maand een Grail CF SL gekocht en gisteren is mijn nieuwe Endurace CF SL geleverd (en ik had nog een Exceed CF SL en een Koga Terraliner), dus heb geen behoefte aan nog een nieuwe fiets (volgens mijn vrouw ). Al kan ik de Endurace nog inruilen voor iets anders natuurlijk
Ben vooral op zoek naar een H31 cockpit en eventueel een carbon wielsetje, maar is niet dringend. Zouden dit soort zaken daar te verkrijgen zijn en goedkoper dan op de site ?
Of zou de outlet daar beperkt zijn tot de items die ook online staan ?
Kleur spreekt me wel aan, maar op website vind ik de foto maar niets. Online niets van te vinden...
Misschien zoek ik iets beter: https://youtu.be/TtI1FBd5QCY
En volgens mij heb ik hem ook al eens op GCN voorbij zien komen. Lijkt mij toch een zeer deftige fiets.
-
- Forum-lid
Ik zit ook in dubio over deze kleur, mij lijkt het deze:
https://www.instagram.com/p/BxkrpYPi6yb ... wj47z5y7qp
Iemand gehoord die naar de opendeur geweest is en bij de productielijn mogen gaan is. Hij mocht niet zeggen welke kleuren, maar zei dat de liefhebbers van saai zwart en grijs beter nu nog een fiets kunnen bestellen.
Ik verwacht dus veel kleurtjes in 2020.
Ik verwacht dus veel kleurtjes in 2020.
-
- Forum-lid
Ik zit dus te twijfelen om een ultimate te gaan kopen, helaas het model wat ik wil is er niet in de blauwe
De prijs is iets beter, maar heb liever iets anders dan zwart. Misschien toch wachten op de nieuwe kleuren en iets meer betalen.
Wat zou ik deze kleur graag willen kopen nu, jammer dat hij niet meer in collectie zit
Wat raden jullie overigens aan voor de maat, ik ben 184, via de site zegt hij M, verander ik het naar 185 wordt het een L??