BBB Impact besteld
Hoi mede forummers,
Gister heb ik de BBB Impact sportbril besteld. Ik had hem zaterdag gepast in een fietsenwinkel, maar wilde nog even rondkijken. Op internet (amazon UK) heb ik hem besteld voor 54 euro, incl verzendkosten. In de winkel koste deze 72 euro, want ik wel een erg groot verschil vond.
Zijn er meer mensen hier die met deze bril rijden? Ik vond hem erg prettig zitten! Nu even afwachten wanneer die geleverd wordt.
Gr. Diederik
Gister heb ik de BBB Impact sportbril besteld. Ik had hem zaterdag gepast in een fietsenwinkel, maar wilde nog even rondkijken. Op internet (amazon UK) heb ik hem besteld voor 54 euro, incl verzendkosten. In de winkel koste deze 72 euro, want ik wel een erg groot verschil vond.
Zijn er meer mensen hier die met deze bril rijden? Ik vond hem erg prettig zitten! Nu even afwachten wanneer die geleverd wordt.
Gr. Diederik
Zo help je de branch van FM'ers flink om rustig te kijken in een winkel en hem dan via internet te bestellen. Wees dan een vent en koop hem (met bijbehorende risico's) via een internetwinkel of koop hem tegen een hogere prijs in de gewone winkel.
Verder geen ervaring met BBB bril!
Verder geen ervaring met BBB bril!
-
- Forum-lid HC
Ik vind dit ook echt kansloos.
Of je bekijkt hem in de winkel en koopt hem daar
Of je bestelt hem zonder te passen.
€18 vind ik nou ook niet echt schokkend veel goedkoper
€18 vind ik nou ook niet echt schokkend veel goedkoper
japie carbon schreef:Ik vind dit ook echt kansloos.
18 vind ik nou ook niet echt schokkend veel goedkoper
Voor jou is 18 misschien niet veel geld maar er zijn mensen die wat minder te besteden hebben en als je dan een zonnebril via internet voor 25% minder kan kopen dan is de keuze snel gemaakt.
Beste mensen,
Ik zie dat mijn post wat teweeg brengt hier. Ik vind 18 euro best een groot verschil. Ik vind alleen het principe van niet teveel willen betalen al een reden om deze bril op internet te bestellen. Daar mag een ander anders over denken. Een forum is natuurlijk ook om een discussie te starten of om kennis over te dragen.
Misschien is het wel vervelend tegenover de FM, maar deze FM laat mij ook rustig een half jaar wachten tot er actie ondernomen wordt voor de reparatie van mijn DT achterwiel. Wachten op spaken.... 1 belletje met junker maakt duidelijk dat de FM dit wiel niet zelf mag reparen.
Vroeger (ik fiets al bijna 20 jaar) heb ik veel gekocht bij deze FM. Nu met de opkomst van de webwinkels op internet kijk ik eerst rond. Bij een klein verschil koop ik het gewoon bij de FM, anders houd ik dat geld liever in de zak voor een leuk kadotje voor mijn vriendin oid.
Gr. Diederik
Ik zie dat mijn post wat teweeg brengt hier. Ik vind 18 euro best een groot verschil. Ik vind alleen het principe van niet teveel willen betalen al een reden om deze bril op internet te bestellen. Daar mag een ander anders over denken. Een forum is natuurlijk ook om een discussie te starten of om kennis over te dragen.
Misschien is het wel vervelend tegenover de FM, maar deze FM laat mij ook rustig een half jaar wachten tot er actie ondernomen wordt voor de reparatie van mijn DT achterwiel. Wachten op spaken.... 1 belletje met junker maakt duidelijk dat de FM dit wiel niet zelf mag reparen.
Vroeger (ik fiets al bijna 20 jaar) heb ik veel gekocht bij deze FM. Nu met de opkomst van de webwinkels op internet kijk ik eerst rond. Bij een klein verschil koop ik het gewoon bij de FM, anders houd ik dat geld liever in de zak voor een leuk kadotje voor mijn vriendin oid.
Gr. Diederik
Waar het om gaat is dat het niet netjes is om bij de FM te passen en informatie in te winnen. Hij houdt voorraad bij en (hopelijk) wat variatie zodat iedereen keuze heeft. Als je hier alleen gebruikt van maakt om te kijken wat je maat is en zijn advies hierbij inwint, zonder dat hij omzet kan maken, maar wel de kosten moet dragen. Is logisch dat hij nooit goedkoper kan werken dan een webshop die ergens vanuit huis of loodjes werkt.
Dat hij je een half jaar laat wachten snap ik ook niet. Dan geef je hem toch nog 1 kans om het op te lossen en anders zou ik er nooit meer komen. Maar goed alles heeft twee kanten van het verhaal zoals je zelf al liet merken.
Dat hij je een half jaar laat wachten snap ik ook niet. Dan geef je hem toch nog 1 kans om het op te lossen en anders zou ik er nooit meer komen. Maar goed alles heeft twee kanten van het verhaal zoals je zelf al liet merken.
-
- Forum-lid HC
bandiet schreef: Ik vind alleen het principe van niet teveel willen betalen al een reden om deze bril op internet te bestellen.
Daar heb je helemaal gelijk in, doe ik ook. Alleen vind ik dat je hem dan ook moet bestellen op internet en niet eerst gebruik maken van datgene bij je FM dat die bril bij hem duurder maakt (passen en bekijken).
-
- Forum-lid
Dat heeft niets met moraalridderschap te maken. Kwestie van fatsoen.
Een FM investeert door inkopen, vastgoed e.d. zodat jij dingen kunt passen/testen.
Een FM investeert door inkopen, vastgoed e.d. zodat jij dingen kunt passen/testen.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
+1 Ik koop ook veel via de webshops maar heb dan het internet al flink afgespeurd naar reviews en dergelijke. Als het dan nog niet naar wens is kun je het vaak ook gewoon terugsturen en omruilen. Wil je dat risico niet dan moet je gewoon naar de lbs en daar dan wat meer betalen maar dan mag je het wel passen en vasthouden en weet je zeker of het wel of niet wat voor je is. Daar heb ik wat meer betalen wel eens voor over gehad...