Bij regenweer liep water ook zo in mijn lagers (de crank zit bijna tegen frame aan), linkse lager was snel korrelig en rechtse als nieuw.
Je kan toch niet zeggen dat BB90 een duurzaam Bracket is? Geef mij maar BSA of PF86; de rest hoef ik niet.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Bij regenweer liep water ook zo in mijn lagers (de crank zit bijna tegen frame aan), linkse lager was snel korrelig en rechtse als nieuw.
Dat beweer ik ook niet. Ik zeg alleen dat ik geen problemen heb. Met hoeveel BB90's heb jij problemen gehad? Een keer of vaker? Bij N=1 kan jouw probleem toeval zijn en hoeft het niet persé een een product eigenschap te zijn. Natuurlijk heb je duurzame en minder duurzame BB varianten, maar er zijn ook Trek rijders die geen BB90 problemen hebben. Ik miste de nuancering in je post.kristofvs schreef: ↑20 sep 2019 09:46Bij regenweer liep water ook zo in mijn lagers (de crank zit bijna tegen frame aan), linkse lager was snel korrelig en rechtse als nieuw.
Je kan toch niet zeggen dat BB90 een duurzaam Bracket is? Geef mij maar BSA of PF86; de rest hoef ik niet.