Najaar = mountainbiken
Tot 3-4 jaar geleden alleen maar MTB, zomer en winter... Tegenwoordig veel op de racefiets, maar met windkracht 4 of meer, veel regen en/of weinig tijd met de MTB het bos in. Als er teveel modder en sneeuw ligt op de brede paden en anders de smalle trails. In de omgeving van apeldoorn weinig last van andere mtb-ers, Wel word er steeds meer afgesloten voor alle publiek of alleen-wandelgebied van gemaakt. Ik denk dat dit een trend is die niet snel gestopt zal worden, helaas.
Ik woon zelf op de Heuvelrug, heb overigens geen MTB, maar merk wel dat de MTB-routes (waar ik vaak langs rij met de racer) in de herfst/winter VEEL drukker zijn. Curieus.
-
- Forum-lid HC
In de zomer met de mtb naar het parcours bij het Geestmerambacht en in de winter Schoorl. In de zomer is Schoorl namelijk een grote zandbak en in de winter GMA een grote modderpoel. Beide niet leuk om te rijden en je sloopt de route. (lees bij zomer en winter droog en nat)
Het hele jaar op de Mtb dus. (nou ja af en toe als ik daar zin in heb, verder het hele jaar door op de racefiets)
Het hele jaar op de Mtb dus. (nou ja af en toe als ik daar zin in heb, verder het hele jaar door op de racefiets)
En zo is het!
@Havana: snel een leuke mtb aanschaffen, en je raakt je racefiets nooit meer aan. De heuvelrug is één grote grote-mensen speeltuin.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
+1, heb het ook al meermaals een pretpark voor volwassenen genoemd!
Eigenlijk zou je het een pretpark voor fietsliefhebbers mogen noemen, maar ik denk dat ook niet-liefhebbers het leuk zouden vinden .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik stap in de winter ook vaker op de atb. Kan mij dan beter motiveren voor een paar uurtjes door de bossen raggen dan weer de zoveelste suffe rit door een grauw en grijs landschap op de racefiets.
In de zomer is het op de atb wel veel leuker en mooier!
In de zomer is het op de atb wel veel leuker en mooier!
Less is bore
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Jeetje, wat een hoop reacties. Niet verwacht en leuk om te lezen.
Lang niet iedereen ziet het MTB'en meer als "lekker baggeren". Misschien is de prijs van een 1x12 setup daar ook mede verantwoordelijk voor.
Enne, de tussenvorm (dus gravelracer) zie je hier ook vaker genoemd en ben daar eerlijk gezegd ook erg van gecharmeerd sinds ik mijn nieuwe SuperX heb en zeker nu omdat ik een MTB pauze heb ingelast.
Dat het een slechte reclame is, klopt wellicht. Maar elke webshop probeert te verkopen en geef ze eens ongelijk.
Lang niet iedereen ziet het MTB'en meer als "lekker baggeren". Misschien is de prijs van een 1x12 setup daar ook mede verantwoordelijk voor.
Enne, de tussenvorm (dus gravelracer) zie je hier ook vaker genoemd en ben daar eerlijk gezegd ook erg van gecharmeerd sinds ik mijn nieuwe SuperX heb en zeker nu omdat ik een MTB pauze heb ingelast.
Dat het een slechte reclame is, klopt wellicht. Maar elke webshop probeert te verkopen en geef ze eens ongelijk.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........