"There are also mounting options for racks, mudguards and lights, giving this bike the potential to be a very versatile machine."
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Een Castelli Omloop in de sale bij Merlin Cycles.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Die Rose staat ook op m'n shortlist.
Maar 'k ga toch wachten op de Canyon Grail Al denk ik. Of toch proberen...
Ik heb trouwens de SKS Speedrocker op de winterfiets. Op 1 minuutje ge(de)ïnstalleerd. Zien er goed uit en doen hun werk héél erg goed.
Maar 'k ga toch wachten op de Canyon Grail Al denk ik. Of toch proberen...
Ik heb trouwens de SKS Speedrocker op de winterfiets. Op 1 minuutje ge(de)ïnstalleerd. Zien er goed uit en doen hun werk héél erg goed.
-
- Forum-lid
Ik heb eindelijk nieuwe bandjes voor mijn racer besteld. Continental GP 500, 25 mm. Vandaag maar eens proberen
-
- Forum-lid
Ik snap nog wel dat je voor Canyon of Rose kiest. Beide merken die relatief veel fiets bieden voor relatief weinig geld, al is dat de laatste jaren wel aan het verminderen.
Ik snap het alleen niet dat je nú daar een fiets koopt met dit soort lange levertijden, terwijl je er eigenlijk ook vanaf nu op had willen rijden. Had die keuze dan op z'n minst aan het begin van de zomer gemaakt...
Ik snap het alleen niet dat je nú daar een fiets koopt met dit soort lange levertijden, terwijl je er eigenlijk ook vanaf nu op had willen rijden. Had die keuze dan op z'n minst aan het begin van de zomer gemaakt...