
Ben er verder wel heel tevreden mee juist omdat er geen wedstrijd is. Dus kan ik rustig doen als ik rustig wil en diep gaan als dat nodig is. Door anderen laat ik me altijd veel te veel opjutten. Zelfs door iets simpels als een stipje in het beeld.
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dat kan inderdaad ook een verklaring zijn
Het is dan ook heel belangrijk dat je live tegenstanders aan en uit kunt zetten. Ik wil soms inderdaad ook met andere mensen rijden, maar soms juist alleen, net als jij.Ben er verder wel heel tevreden mee juist omdat er geen wedstrijd is. Dus kan ik rustig doen als ik rustig wil en diep gaan als dat nodig is. Door anderen laat ik me altijd veel te veel opjutten. Zelfs door iets simpels als een stipje in het beeld.
Dat is inderdaad iets waar we wel over nadenken, maar het is inderdaad niet zo makkelijk, zeker als de lijn (of iets anders dat je "target" voorstelt) eigenlijk achter bijvoorbeeld een huis moet lopen. Het zou dan heel raar zijn als de lijn over het huis heen wordt getekend.BartNL schreef: ↑09 okt 2019 21:27 Wat voor mij denk ik leuker zou zijn is wanneer je in de video zelf iets zou kunnen zien hoe ver je achter een ander rijdt. Mooiste lijkt mij een lijn op het wegdek zoals ze die soms bij het lange baan schaatsen op het ijs laten zien. Lijkt mij alleen wel lastig te maken![]()
Dat is inderdaad het geval. En ook een duidelijk gemis waar we nog aan werken.MartinDDV schreef: ↑15 okt 2019 09:25 UPDATE: wat dat laatste betreft. Daar lijkt iets mis te gaan. Ik zie mezelf ook niet terug in het klassement, terwijl ik vier rondes heb gereden (zie: https://www.bigringvr.com/ride.aspx?rideID=2285). Of kom je enkel voor het klassement in aanmerking als je niet aanvinkt dat je meerdere rondes wilt rijden?
lijkt mij ook niet de hoogste prioriteit. Wat volgens mij veel makkelijker op te lossen is wanneer jullie met een iets realistischer snelheid bergop filmen. Nu ben ik bergop al niet snel maar zondag voor de grap even mijn trapfrequentie van 65 vergeleken met een fietser in beeld. Dan moeten jullie met ongeveer 50 kmh zo'n berg oprijden terwijl de helling richting 10% is. Het zou realistischer zijn wanneer jullie de rijsnelheid verlagen wanneer de helling steiler wordt.ibooij schreef: ↑14 okt 2019 09:19 Dat is inderdaad iets waar we wel over nadenken, maar het is inderdaad niet zo makkelijk, zeker als de lijn (of iets anders dat je "target" voorstelt) eigenlijk achter bijvoorbeeld een huis moet lopen. Het zou dan heel raar zijn als de lijn over het huis heen wordt getekend.
Probleem zal zijn dat er gefilmd wordt op de openbare weg. Het liefst wil je natuurlijk filmen op fietssnelheid, bij ideale weersomstandigheden en zonder ander verkeer. Zeker bij populaire locaties zal het moeilijk zijn die omstandigheden samen te laten komen. Probeer maar eens met de auto de Alpe d'Huez omhoog te rijden bij een snelheid van 15 km/h...
Ik vraag me af welke video dit was, want 50kmh tegen 10% zou inderdaad echt niet goed zijn. Ik kan me niet herinneren dat we dat ergens gedaan hebben, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn geheugen liggen.BartNL schreef: ↑15 okt 2019 21:56 lijkt mij ook niet de hoogste prioriteit. Wat volgens mij veel makkelijker op te lossen is wanneer jullie met een iets realistischer snelheid bergop filmen. Nu ben ik bergop al niet snel maar zondag voor de grap even mijn trapfrequentie van 65 vergeleken met een fietser in beeld. Dan moeten jullie met ongeveer 50 kmh zo'n berg oprijden terwijl de helling richting 10% is. Het zou realistischer zijn wanneer jullie de rijsnelheid verlagen wanneer de helling steiler wordt.
Of jullie zouden de weg moeten afzetten zodat er geen fietsers in beeld komen![]()
Punt blijft natuurlijk dat dat wel jou perceptie was, en liever hebben we natuurlijk dat je perceptie is dat het "net als in het echt" is.