Ja ok, maar als ze niet zo groot is en dus ook niet zoveel weegt heeft ze ook minder kcal nodig, dus het verbruik blijft nog steeds hoog tov wat ze nodig heeft.amclassic-fan schreef: ↑30 sep 2019 22:08 De meeste dames zijn niet zo groot, dus die trappen ook geen enorme vermogensmeters en de koersen zijn niet zo lang. Het WK was erg lang met 4 uur. Als Annemiek 5000 kCal had moeten verbranden in die 4 uur, dan had ze 350 Watt gemiddeld moeten trappen en als ze dat had gekund dan was de voorsprong nog wel heel wat minuten meer.
Annemiek traint al jaren heel veel, misschien dit jaar nog wel iets meer, maar als je er niet heel bewust mee bezig bent ga je dan automatisch gewoon meer eten en kom je op een gegeven moment echt niet meer scherper te staan. Je lichaam heeft een bepaalde balans, om daar onder de te komen moet je echt moeite doen, zeker als je geen 20 meer bent.
Zoiezo kun je niet anders dan veel eten, anders ga je gewoon niets uit rijden, laat staan een resultaat neer zetten.
Dat ze mager is en te mager en dat het lelijk is dat kan gerust allemaal zijn. Maar hier heeft dat niets met anorexia te maken, laat staan dat ze haar vingers in de keel gaat steken,daar had ik het over.
En zolang je meer verbruikt dan je binnen krijgt dan gaat er gewicht van af, leeftijd maakt daar geen verschil op.
Ik wil hier ook niet gaan promoten om zo mager te zijn, want gezond is het al zeker niet. Maar ik vermoed ook wel niet dat ze er het hele jaar zo bij loopt.