Die zaten toch in een andere fase van hun carriere toen ze een setje werden. Denk dat dat wel verschil maakt. Maar zal per koppel verschillen....sommigen zullen er beter van worden, anderen minderamclassic-fan schreef: ↑27 okt 2019 21:53 Bij Sven en Naomi ging dat toch best prima, om maar een voorbeeld te noemen.
Het "nieuwe" Puck Moonen topic
Het is toch volledig verklaarbaar dat Iserbyt beter presteert nu Puck hij uit elkaar zijn? Denk niet dat hij veel aan trainen toe kwam.
Heerlijk toch dat soort artikelen
Hij presteert zo goed omdat hij een nieuwe liefde heeft, die zo goed voor hem zorgt. Oh, ja en hij heeft zijn training aangepast, waardoor hij nu meer vermogen kan trappen
Hij presteert zo goed omdat hij een nieuwe liefde heeft, die zo goed voor hem zorgt. Oh, ja en hij heeft zijn training aangepast, waardoor hij nu meer vermogen kan trappen
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid HC
Dit zegt meer over Mario de Clercq en zijn bekrompen kijk op vrouwen..... Puck heeft ongetwijfeld kwaliteiten maar fulltime huisvrouw die zich volledig voor Eli wegcijfert is daar zeker geen van.
-
- Forum-lid HC
Als ik degelijk wil koop ik wel een oude Mercedes, doe me toch die Nederlandse maar......
sharkman113 schreef: ↑29 okt 2019 18:29 Als ik degelijk wil koop ik wel een oude Mercedes, doe me toch die Nederlandse maar......
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Schijnt een of andere DJ mee aan de haal te zijn...sharkman113 schreef: ↑29 okt 2019 18:29 Als ik degelijk wil koop ik wel een oude Mercedes, doe me toch die Nederlandse maar......
Fien Maddens komt niet uit het koersmilieu, ze heeft ook een leuke instagram-account overigens (Ze ziet er niet uit als een oude Mercedes... ).
Ze heeft een diploma Business Management en gaat nu voor een bijkomende opleiding Digital Marketing. Inderdaad degelijk Vlaams meisje dus.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Gezien haar instagram kiekjes gaat ze voor een gele mercedes ipv grijs
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013