Gravel-racers
Cannondale Topstone Sora voor 1000 euro. (wel instapgroep natuurlijk).
De Tiagra komt op 1300 dacht ik.
De Tiagra komt op 1300 dacht ik.
https://www.mantel.com/giant-toughroad-gx-slr-2
Giant Toughroad bij Mantel voor €999, als je tenminste lang bent (want maat XL). Wel eenvoudig afgemonteerd met Shimano Sora en half-hydraulisch remsysteem, maar in de basis een goed frame dat je later kunt upgraden.
Giant Toughroad bij Mantel voor €999, als je tenminste lang bent (want maat XL). Wel eenvoudig afgemonteerd met Shimano Sora en half-hydraulisch remsysteem, maar in de basis een goed frame dat je later kunt upgraden.
Hoeft geen probleem te zijn. Alle post mount mtb calipers werken ook hoor. Ook al doen de fabrikanten het overkomen van niet.
-
- Forum-lid
hotrod schreef: ↑01 nov 2019 15:24 https://www.mantel.com/giant-toughroad-gx-slr-2
Dat heb ik ook gedaan super fijne fiets geworden
Ik heb Grinta nog nooit op één kritische noot kunnen betrappen (ik krijg het blad omdat ik voor Cyclokalender schrijf).
Is die Revolt al ergens met 1x11 GRX te krijgen, zo ja waar?
Is die Revolt al ergens met 1x11 GRX te krijgen, zo ja waar?
-
- Forum-lid
Klopt ja. Toen werden ze niet standaard geleverd met racestuur.
Maar het frame was voor mij perfect. En krijg er vaak opmerking over.
En de vraag wat voor fiets het nu is.
Ik kocht vorig jaar met black friday bij 12gobiking een Cube CrossRace SL voor €999
Pur sang een crosser, maar paste voor mij wel als ‘gravel’ bike.
Passen minimaal 38mm banden op met spatborden. En dan is er nog minimaal 6mm aan elke zijde vrij…
Afgemonteerd met Sram Rival HRD, dus als je kan wachten, vallen er wel ‘koopjes’ te doen voor het geld.
Niet te veel concessies doen en jezelf tijd gunnen
Pur sang een crosser, maar paste voor mij wel als ‘gravel’ bike.
Passen minimaal 38mm banden op met spatborden. En dan is er nog minimaal 6mm aan elke zijde vrij…
Afgemonteerd met Sram Rival HRD, dus als je kan wachten, vallen er wel ‘koopjes’ te doen voor het geld.
Niet te veel concessies doen en jezelf tijd gunnen
-
- Forum-lid
Ja aan de Cube CrossRace SL had ik ook al gedacht, staat me wel aan en inderdaad als ik nog tot januari wacht dan zijn er de solden, geduld is een mooie deugd (die ik niet heb)
Stoempen en afzien!!
-
- Forum-lid