Met welke verlichting de winter in?
Deze kan echt veel licht geven: SIGMA SPORT BUSTER 2000 LED KOPLAMP , niet goedkoop, maar met de vorige versie inmiddels 10 jaar gedaan. We rijden met een groep door de polder, nergens licht, dus als je op kop komt is het handig als je de hazen en reeën ziet komen. De sigma powerled is nog steeds verkrijgbaar, maar geeft 1100 lumen.
Beide kun je mooi onder de computer monteren met een action-cam adapter.
Beide kun je mooi onder de computer monteren met een action-cam adapter.
Ik begin wat sakkeren op Lezyne.
Bij m'n eerste hoorde ik na 1 winter vanalles rammelen binnenin. Zonder problemen een vervanger gekregen.
Toen heb ik nog een 1100XL gewonnen. Die begint na anderhalve winter raar doen. Als ik een standje verzet, gaat hij lukraak naar een andere intensiteit. Heel vervelend als ik wat wil dimmen om iemand te kruisen en dan net springt hij naar de felste stand.
Het zijn geen goedkope lichtjes, dus die zouden mijns inziens langer moeten meegaan.
Ik heb voor m'n dochter dit lichtje gekocht, 350 lumen, nog geen 9 euro betaald op Ali.
Doet z'n job even goed. Iets minder fel langsheen onverlichte wegen, maar genoeg om door te fietsen.
Omdat dochterlief niet in het donker wil fietsen, is dit mijn backup lichtje.
Bij m'n eerste hoorde ik na 1 winter vanalles rammelen binnenin. Zonder problemen een vervanger gekregen.
Toen heb ik nog een 1100XL gewonnen. Die begint na anderhalve winter raar doen. Als ik een standje verzet, gaat hij lukraak naar een andere intensiteit. Heel vervelend als ik wat wil dimmen om iemand te kruisen en dan net springt hij naar de felste stand.
Het zijn geen goedkope lichtjes, dus die zouden mijns inziens langer moeten meegaan.
Ik heb voor m'n dochter dit lichtje gekocht, 350 lumen, nog geen 9 euro betaald op Ali.
Doet z'n job even goed. Iets minder fel langsheen onverlichte wegen, maar genoeg om door te fietsen.
Omdat dochterlief niet in het donker wil fietsen, is dit mijn backup lichtje.
-
- Forum-lid
Heb je een link naar bovenstaande lamp op ali? Wil ook winterverlichting, maar niet de hoofdprijs betalen.
Ja hoor: https://nl.aliexpress.com/item/32840502 ... 4c4dJEk9yu
de prijs is nu wel 14 euro om die met 11.11 festival weer op het gebruikelijke niveau te zetten
de prijs is nu wel 14 euro om die met 11.11 festival weer op het gebruikelijke niveau te zetten
Het valt me toch wel op dat veel mensen duizenden euro's uitgeven aan een fiets en dat de verlichting voor een paar euro uit China moet komen. Of zelf een erg dure set kopen en moeder de vrouw afschepen met een Alie lampje. Ik ben me aan het oriënteren op een setje en dit is wat me opviel.
- alliance_0
- Forum-lid
+1
Mijn dure Lezynes laten het afweten.
Mijn goedkope Chineesjes niet.
Conclusie?
Mijn goedkope Chineesjes niet.
Conclusie?
Niet iedere gebruiker is gebruiksvriendelijk.
Zijn de lezynes niet een CE (Chinees eport) product?
Heb zelf mijn lezyne xl800 enorm gebruikt maar hij vertoont niet veel slijtage, ik geloof wel dat ieder model van lezynes weer anders is op basis van kwaliteit, daarom voor mij geen 1100 of 600 op het moment van aankoop.
Slik..... 466 euro voor een lampjeJensNL schreef: ↑02 nov 2019 22:39 Voor op de weg, deze Lupine;
https://www.lupine-shop.com/en/led-ligh ... 53/sl-af-7
Vind ik ook, vandaar de Sigma buster 2000, zelfde accu en prima te schakelen voor een derde van de prijs. Ook afstandsbediening en montage onder je garminhouder met go-pro adapter,Hanz Bé schreef: ↑03 nov 2019 00:09Slik..... 466 euro voor een lampjeJensNL schreef: ↑02 nov 2019 22:39 Voor op de weg, deze Lupine;
https://www.lupine-shop.com/en/led-ligh ... 53/sl-af-7