foto van je fiets
- Supergrover
- Forum-lid HC
spadden?
wat zijn dat?
fietsspadden?
Crossen in de bossen.
Reichswald Duitsland.
Fietsje staat te koop trouwens.
Leuke crosser om van het offroaden te proeven. Ideale commuter.
Als spatborden de voornaamste vereiste is voor een commuter, dan kan ik je best wat ideale commuters tonen waar ik niet dood op wil gevonden worden...
Dit is een fiets die je bankrekening niet plundert, het rijdt heel comfortabel op 32mm banden, het gaat goed vooruit en vervangstukken kosten geen stukken van mensen. Komt voor mij behoorlijk dicht bij een ideale commuter. Voor mij.
Maar het is natuurlijk fijner mét spatborden in dit seizoen
Dit is een fiets die je bankrekening niet plundert, het rijdt heel comfortabel op 32mm banden, het gaat goed vooruit en vervangstukken kosten geen stukken van mensen. Komt voor mij behoorlijk dicht bij een ideale commuter. Voor mij.
Maar het is natuurlijk fijner mét spatborden in dit seizoen
Het is mij ook al opgevallen na de eerste rit en heb er al eens naar gekeken. Als je de remklauw dichter zou zetten dan zou de klauw de schijf raken. Het is alsof deore schijven gebruikt zijn met een grx klauw. Grx remschoenen zijn op het eerste zicht kleiner dan deore. Vandaar. Ik heb anders geen ervaring met shimano race groepsets en remmen. Ook nog niet op de site van shimano of in grx dealer manual gekeken.
Adapter er tussenuit halen en een pas-/vulring monteren van een paar mm plaatsen op de FM. Remklauw natuurlijk weer monteren. Klaar.
Dit remt zo voor geen biet op de foto. En al helemaal als je er een kar achter hangt.
Dit remt zo voor geen biet op de foto. En al helemaal als je er een kar achter hangt.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander