Gisteren gevonden hoe je dit uit zet.
Bij activity profile kan je Nutrition/Hydration Nutrition/Hydration uitzetten.
Daarna krijg je geen vragen meer na iedere rit.
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Gisteren gevonden hoe je dit uit zet.
16 GBTomVanbuel schreef: ↑23 sep 2019 20:48 Na de aanpassingen gaat ie merkbaar langer mee... Dus wss toch ergens iets teveel actief gezet
Stel nu dat ik de osm kaarten erop wil zetten, de Edge 830 heeft geen micro sd meer he. Sof zie ik dat helemaal mis? Gaat zo een grote kaart op intern geheugen de boel niet vertragen? En hoe groot is dat intern eigenlijk?
Sensor van Magene via ali e kost rond de €10,-Bospaadje schreef: ↑05 nov 2019 13:15 Iemand al een mooie (pre) black friday deal gespot?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mij 10+jr oude edge800. De 830 gaat hem worden, liefst dan een vd bundels. Ik heb een 4iii left side vermogensmeter incl cadans, dus op zijn minst snelheidssensor zou ik graag erbij willen.
De performance bundel kost nu 479 (hrm heb ik ook al)
Toestel los + snelheidssensor= 369 + 39 = 410
Op mijn 530 (zelfde software) schakel ik meestal een keer wanneer ik de Garmin aanzet. Het signaal wordt dan automatisch opgepakt. Soms connecteert hij ook automatisch maar volgens mij niet als de fiets een tijd heeft stil gestaan.