Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
Weet iemand waarom strava niet de wattage van zwift overneemt qua segmenten? Ik kan enkel m'n gemiddelde wattage zien over de hele rit.. Maar dan niet op bijv een segment van een klim, daar komt enkel je tijd en die kun je enkel vergelijken met eerdere tijden van jezelf, niet de hartslag, cadans of power
ligt niet aan de trainer. Zwift moet sowieso je vermogen meten / berekenen om je snelheid te bepalen. Volgens mij duurt het soms (als het druk is) even voor je data in Strava komt.
Alternatief zou kunnen dat je Zwift niet rechtstreeks met Strava hebt gekoppeld en dat onderweg data verdwijnt. Check of je Zwift met Strava gekoppeld hebt?
Alternatief zou kunnen dat je Zwift niet rechtstreeks met Strava hebt gekoppeld en dat onderweg data verdwijnt. Check of je Zwift met Strava gekoppeld hebt?
Is gekoppeld.. Aan einde van rit klik ik op opslaan op strava en afsluiten dus die linken wel met elkaar..
(Zie het trouwens bij vrienden ook niet na een rit in watopia. Enkel tijd op segment, geen andere gegevens die je wel bij een 'buiten' segment ziet)
(Zie het trouwens bij vrienden ook niet na een rit in watopia. Enkel tijd op segment, geen andere gegevens die je wel bij een 'buiten' segment ziet)
Voor mij persoonlijk zou omlaag niets toevoegen. (Mar je kunt niet missen wat je niet hebt... Maar ik zou er geen toegevoegde waarde in zien)
En op statische trainer kom ik ook nooit in de buurt van de max wattages die je buiten haalt..
En op statische trainer kom ik ook nooit in de buurt van de max wattages die je buiten haalt..
Bedankt. Ik had mijn eigen bericht weggehaald.. omdat ik die meer vond thuis horen in een ander topic.
heb jij ook een direct drive en zo ja welke?
Yup, zo is dat. Hopelijk vinden ze daar eens op want is wel vervellend.
Na een race is het wel handig om te zien welke wattages ik haalde op de hellingen, is goed vergelijkingsmateriaal. Maar dat lukt dus niet via de app.
Het stomme is ook dat ik op mijn gsm niet op strava.com geraak, wel op de startpagina maar als ik dan mijn rit aanklik floept hij automatisch naar de app.
Ik heb gisteren voor het eerst de Alpe du Zwift gedaan (nadat ik via Titans Grove en de Epic KOM er naar toe was gereden) met een tijd van 72 min met 226Watt gemiddeld.
De eerste keer was echt wel heftig gezien het continue 8-10% is maar ik denk dat ik wel rond de 60 min moet kunnen komen met een beetje trainen
De eerste keer was echt wel heftig gezien het continue 8-10% is maar ik denk dat ik wel rond de 60 min moet kunnen komen met een beetje trainen
Kan wel, maar moet je link vasthouden en openen in nieuw venster.. Omslachtig maar werkt wel..NoChain schreef: ↑11 nov 2019 10:39Yup, zo is dat. Hopelijk vinden ze daar eens op want is wel vervellend.
Na een race is het wel handig om te zien welke wattages ik haalde op de hellingen, is goed vergelijkingsmateriaal. Maar dat lukt dus niet via de app.
Het stomme is ook dat ik op mijn gsm niet op strava.com geraak, wel op de startpagina maar als ik dan mijn rit aanklik floept hij automatisch naar de app.