Bezorging drama
Ach, misschien een abbo hebben om dit forum in leven te houden? Als je ziet hoeveel fora er verdwenen zijn, dan blijkt het toch niet zo eenvoudig te zijn om zoiets in stand te houden. Het is niet voor niets dat onze zuiderburen hier aangeschoven zijn.
Ja. wielertoerist.be is dood (alleen op de soc. media is er nog wat) en in wielertoerist.nl zit niet echt veel leven meer.
Misschien is een blaadje wel nodig om een forum in leven te houden, ik heb weinig benul van dat soort dingen....
Misschien is een blaadje wel nodig om een forum in leven te houden, ik heb weinig benul van dat soort dingen....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Als trouwe lezer mag ik hopen dat je er achter de schermen wat fanatieker op reageert. Nu al 2 keer gebeld en nog geen November nummer.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Vorige week een mail gekregen dat door technische problemen 'Fiets' niet kon worden bezorgd op 27 november maar dat het 3 december zou worden. Prima communicatie.
Vandaag 3 december dus, viel Fiets keurig op de mat.
#Supergroover: als het meezit krijg je er kort na het novembernummer al weer een .
#Supergroover: als het meezit krijg je er kort na het novembernummer al weer een .
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
idem - vandaag hier ook bezorgd zoals ook in de mail beschreven.De Tukker schreef: ↑03 dec 2019 15:08 Vorige week een mail gekregen dat door technische problemen 'Fiets' niet kon worden bezorgd op 27 november maar dat het 3 december zou worden. Prima communicatie.