Nodeloos quoten
Velen hebben de vaste gewoonte om alles , soms hele lappen tekst met foto's aan te halen terwijl er dan 1 zinnetje als reactie daar onder staat....
Op andere forums hanteert men daar een wat strikter beleid in, geen quote als het er direct onder staat ,scheelt een hoop webruimte en misschien ook wel snelheid.
Misschien iets voor moderators om daar eens in te springen.....
Op andere forums hanteert men daar een wat strikter beleid in, geen quote als het er direct onder staat ,scheelt een hoop webruimte en misschien ook wel snelheid.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mee eens! even de moeite nemen om alles weg te knippen om alleen dat stukje te laten zien waarop je reageert is een kleine moeite en verhoogt de leesbaarheid en leesplezier
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Volledig mee eens.Keezx schreef: ↑01 dec 2019 11:32 Velen hebben de vaste gewoonte om alles , soms hele lappen tekst met foto's aan te halen terwijl er dan 1 zinnetje als reactie daar onder staat....
Iddhavana schreef: ↑01 dec 2019 13:04Volledig mee eens.Keezx schreef: ↑01 dec 2019 11:32 Velen hebben de vaste gewoonte om alles , soms hele lappen tekst met foto's aan te halen terwijl er dan 1 zinnetje als reactie daar onder staat....
+1sge schreef: ↑01 dec 2019 13:55Iddhavana schreef: ↑01 dec 2019 13:04Volledig mee eens.Keezx schreef: ↑01 dec 2019 11:32 Velen hebben de vaste gewoonte om alles , soms hele lappen tekst met foto's aan te halen terwijl er dan 1 zinnetje als reactie daar onder staat....
We leven in 2019; een website kan wel wat tekst verwerken. En dat de site soms te traag is, zit gewoon in een ontwerpfout. Wat minder quoten lost dat probleem niet op.
Los daarvan laat de huidige versie van de site niet toe dat iemand eenvoudig maar delen quote van een commentaar.
Zelf heb ik er niet veel problemen mee.
Los daarvan laat de huidige versie van de site niet toe dat iemand eenvoudig maar delen quote van een commentaar.
Zelf heb ik er niet veel problemen mee.