Hallo,
Ben opzoek naar nieuwe wielset de vision trimax 30kb of dt swiss pr 1400 dicut 32 oxic.
Hier en daar gekeken op internet en de dt is te ruim 240 euro duurder 690 euro wel te verstaan.
Iemand ervaring met deze wielsets? Hoe houd de zwarte rem rand zich?
Beide tubles ready.
Mvg Mark.
Vision trimax 30kb of dt swiss pr 1400 dicut 32 oxic
-
- Forum-lid
Er is ergens al een topic waar ook de Vision 30 KB aan bod komt...
Mijn vriendin heeft deze Vision set, nu 2 jaar geloof ik. Remrand nog steeds zwart. Prima wielen. Ik geloof net onder de 1500 gram. Ik heb ze 2 weken geleden tubeless gemaakt met de Schwalbe Pro One's. Ook dat was een fluitje van een cent.
En 19mm binnenbreedte van de velg.
De DT Swiss velg is iets smaller (Binnen en buitenbreedte) en ook iets zwaarder.
Mijn vriendin heeft deze Vision set, nu 2 jaar geloof ik. Remrand nog steeds zwart. Prima wielen. Ik geloof net onder de 1500 gram. Ik heb ze 2 weken geleden tubeless gemaakt met de Schwalbe Pro One's. Ook dat was een fluitje van een cent.
En 19mm binnenbreedte van de velg.
De DT Swiss velg is iets smaller (Binnen en buitenbreedte) en ook iets zwaarder.
Altijd onderweg...
-
- Forum-lid
Ik/mijn vriendin nog steeds... Remrand nog steeds zwart, ook na meerdere bergritten (o.a. La Marmotte is er mee gedaan) en ook na regenritten. Kaarsrecht. 0,0 problemen met de wielen.
Altijd onderweg...
Had al gehoopt op je feedback, bedankt! Gewone remblokken?DeSnelsteKoerier schreef: ↑30 nov 2019 10:15 Ik/mijn vriendin nog steeds... Remrand nog steeds zwart, ook na meerdere bergritten (o.a. La Marmotte is er mee gedaan) en ook na regenritten. Kaarsrecht. 0,0 problemen met de wielen.
-
- Forum-lid
Ja, gewoon Shimano remblokken voor aluminium.
Altijd onderweg...