Tussentijdse update,
Hoewel ik achter sta met het trainingschema, begint het anders wel vlot te gaan.
Ben nu al enkele malen gaan fietsen op het mountainbike parcours van Herentals.
De zwarte technische piste aan de schaatsbaan en zo door naar de rode lus richting kasterlee. (aanraders)
Tempo is nog niks vergeleken met da andere bikers op het parcours, Maar ik moet ergens beginnen.
Ook heb ik mijn turbotrainer te koop gezet en een set rollen aangeschaft ( Tacx Galaxia )
Had gelezen dat dit vrij moeilijk was, maar gezien ik vroeger veel apenkuren heb uitgehaald met de fiets was ik hier letterlijk na enkele seconden mee weg. ( Ben wel al één keer van de rollen gereden omdat ik terwijl tv kijk en was blijkbaar niet meer in het midden aan het rijden....
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
)
Uit het zadel gaan op rollen is blijkbaar niet zo een goed idee. ( Fiets gaat heel onstabiel naar voor en achter. ) Hoewel er een systeem op deze rollen zit dat dit eenvoudiger zou moeten gaan ben ik hiervan toch niet overtuigd.
Nu ga ik zondag ( Tenzij het echt slecht weer is ) Voor de eerste keer meerijden met een wielerclub, In de B ploeg uiteraard. Dit zal al moeilijk genoeg zijn!
Voor de mensen die eventueel ook op RAD am ring aanwezig gaan zijn, Ik zit op pitlocatie D11, Dit is net voor de haarspeld aan het rechte stuk ( start/finish )