Kunnen ze mooi nog in de schoen voor de Sint...
Bezorging drama
- Supergrover
- Forum-lid HC
Helaas afgelopen jaar twee keer nummer niet bezorgd gekregen. 1 x nog netjes nagestuurd. September nummer bleek niet meer leverbaar. Dus ontvang je gewoon niets.
Na wat heen en weer mailen wordt mijn abonnement met 1 exemplaar verlengd. Vooruit. Maar toch jammer. De ten onrechte verstuurde acceptgiro (had opgezegd) werd pas ruim 3 weken na datum opmaken bezorgd.
Overigens heb ik ook een ander buitenlands fietsblad dat via Sandd bezorgd werd niet ontvangen. Het lijkt er toch sterk op dat het bij Sandd een rommeltje is.
Na wat heen en weer mailen wordt mijn abonnement met 1 exemplaar verlengd. Vooruit. Maar toch jammer. De ten onrechte verstuurde acceptgiro (had opgezegd) werd pas ruim 3 weken na datum opmaken bezorgd.
Overigens heb ik ook een ander buitenlands fietsblad dat via Sandd bezorgd werd niet ontvangen. Het lijkt er toch sterk op dat het bij Sandd een rommeltje is.
Mocht ik de mijne terug kunnen vinden, dan mag je die wel hebben.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Hier in Utrecht ook de laatste maanden (sinds zomer) drama met te laat ontvangen. Een keer na contact met Fiets het exemplaar dubbel ontvangen. Het lijkt wel of de post het opspaart en pas na enkele dagen weer langs komt.
December nummer nog niet ontvangen, wel de mail dat ze later zouden zijn...
December nummer nog niet ontvangen, wel de mail dat ze later zouden zijn...
Wat Jans ook al opmerkte: er zijn de laatste jaren nogal wat lokale postbedrijfjes opgekomen, die werken vaak met ouderen en parttimers en sparen vaak de spullen op omdat er wordt gedacht: heeft allemaal niet zo'n haast.
Mijn vrouw doet ook wel eens wat voor zo'n bedrijfje, dus ik heb wat uit eerste hand gehoord....
Kan iets verklaren waarom Fiets zo slecht wordt bezorgd.
Mijn vrouw doet ook wel eens wat voor zo'n bedrijfje, dus ik heb wat uit eerste hand gehoord....
Kan iets verklaren waarom Fiets zo slecht wordt bezorgd.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Fiets koopt deze postbezorging toch in? Ik denk dat je dat weldegelijk Fiets kwalijk mag nemen.
(Althans, totdat het monopolie daadwerkelijk een feit is en PostNL over de hele linie de kwaliteit verkwanselt.)
t.a.f.k.a.e.h.
Volgensmij wordt dat door het moederbedrijf (Sanoma) van Fiets bepaald. Zij zitten op de centjes. En kennelijk vinden zij het allemaal niet zo belangrijk dat er bezorg problemen zijn.
Live fast; die young. mijn blog
En dat geldt niet alleen voor de bezorging
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018