Gravel-racers
Santa came early this year
Moet nog afgeregeld worden, spacertoren wat lager,... Snel even paar km gereden (schijfremmen inremmen). Morgen al even woonwerk doen, kan het niet laten...
Geen spijt dat ik perse dat Manti sgroen kleurtje wilde (de Sora versie. 12gobiking deed de upgrade naar 105 voor weinig ). Het kleur varieert volgens de lichtinval.
Moet nog afgeregeld worden, spacertoren wat lager,... Snel even paar km gereden (schijfremmen inremmen). Morgen al even woonwerk doen, kan het niet laten...
Geen spijt dat ik perse dat Manti sgroen kleurtje wilde (de Sora versie. 12gobiking deed de upgrade naar 105 voor weinig ). Het kleur varieert volgens de lichtinval.
@MTBHeuvelrug
Dank voor deze duidelijke uitleg. Mag ik dit stukje tekst gebruiken voor een artikeltje op Cyclokalender.nl ? Met bronvermelding uiteraard.
Dank voor deze duidelijke uitleg. Mag ik dit stukje tekst gebruiken voor een artikeltje op Cyclokalender.nl ? Met bronvermelding uiteraard.
Als je met de eerste alinea bedoeld het RVV C 1 bord (wit bord rode cirkel, dan mag je er met de fiets niet in. Want dit bord is een geslotenverklaring voor alle voertuigen en onder de definitie daarvan in in lid 1 RVV (Reglement verkeersregels en verkeersteken 1990) valt ook de fiets. (En ja ook ik negeer dit bord wel eens)MTB Heuvelrug schreef: ↑19 dec 2019 18:36Regels zijn simpel. Je bent in Nederland, dus alles mag tenzij het middels een bord verboden is.
Je bent welkom op alle openbare onverharde wegen.
Deze zijn met verkeersborden gemarkeerd. Meestal staat er dan een bord verboden voor snelverkeer of verboden in te rijden
Het kleur is in real life echt fijn.
Valt er weinig licht op, gaat het naar grijs zelfs. In het licht krijgt hij alle tinten groen.
Het satijn glanseffect staat hem ook heel goed. Al lees ik her en der dat de kwaliteit van lak bij Cannondale niet fantastisch is. Een fiets is en blijft een gebruiksvoorwerp, dus mijn fietsen hebben wel krasjes hier en daar. Het maakt het fietsen er niet minder leuk om.
Niet met de fiets naar het werk vanmorgen. Het is echt hondeweer. Bakken regen & windstoten. Ik wilde mijn eerste ritje op de nieuwe fiets niet in de omstandigheden doen. Morgen een deftige ritje
Dacht zelf aan dezeJensNL schreef: ↑20 dec 2019 09:20Als je met de eerste alinea bedoeld het RVV C 1 bord (wit bord rode cirkel, dan mag je er met de fiets niet in. Want dit bord is een geslotenverklaring voor alle voertuigen en onder de definitie daarvan in in lid 1 RVV (Reglement verkeersregels en verkeersteken 1990) valt ook de fiets. (En ja ook ik negeer dit bord wel eens)MTB Heuvelrug schreef: ↑19 dec 2019 18:36Regels zijn simpel. Je bent in Nederland, dus alles mag tenzij het middels een bord verboden is.
Je bent welkom op alle openbare onverharde wegen.
Deze zijn met verkeersborden gemarkeerd. Meestal staat er dan een bord verboden voor snelverkeer of verboden in te rijden
Bij deze mag je er volgens mij niet in rijden (gisteren tegengekomen in het bos)
Net als met "alleen bestemmingsverkeer" borden. Ik heb altijd een bestemming als ik onderweg ben...
Met bestemmingsverkeer wordt bedoeld aanwonenden, daar heb ik ook 30 jaar over gedaan omdat uit te vinden
30 jaar om dat uit te vinden of 30 jaar omdat bord uit te vinden.?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
en de postbode, pakjesdienst, dokter, brandweer, vuilnisman, minnares van de buurman, putjesschepper, achterneef van tante Jet, schoolbus,.... maar niet een stille, toevallige voorbijganger op twee wielen.
Het zal allemaal wel.