Giant
Al even aan het rondkijken voor een nieuwe fiets. De canyon ultimate spreekt me wel aan (nu ook heel tevreden van men inflite), maar in feite liefst iets dat ik ook eerst in winkel kan zien.
Uiteindelijk nu tot giant gekomen en snap eigenlijk niet goed waarom ik er nog niet eerder ben naar gaan kijken.
Zou om de TCR advanced pro 1 of pro 0 gaan. Vooral de 0 ben ik heel benieuwd naar de kleur in real life. Iemand foto of video gevonden? Anders hopen da hij in de lokale fm is.
https://www.giant-bicycles.com/be/tcr-a ... force-2020
Uiteindelijk nu tot giant gekomen en snap eigenlijk niet goed waarom ik er nog niet eerder ben naar gaan kijken.
Zou om de TCR advanced pro 1 of pro 0 gaan. Vooral de 0 ben ik heel benieuwd naar de kleur in real life. Iemand foto of video gevonden? Anders hopen da hij in de lokale fm is.
-
- Forum-lid
Mooie fiets, alleen zou ik persoonlijk wachten tot de 2021 modellen. Daar zijn weer kleine veranderingen aan het frame etc en de remkabel voor loopt dan door de voorvork. Iets bredere voorvork ook geloof ik.bartd schreef: ↑17 dec 2019 19:02 Al even aan het rondkijken voor een nieuwe fiets. De canyon ultimate spreekt me wel aan (nu ook heel tevreden van men inflite), maar in feite liefst iets dat ik ook eerst in winkel kan zien.
Maar dit is natuurlijk ook een mooie bike. En snap ook wel dat je niet nog een heel fietsseizoen wilt wachten.
Heb zelf de 2018 Pro 0 frame.
Giant hanteert dit frame vanaf de 2016 modellen en komt dus 2021 met een nieuw model. Ik zelf zal het moeilijk vinden zoveel geld uit te geven en over een klein jaar alweer een verouderd model te hebben. Maar succes met jou beslissing. Giant tcr's zijn wel top fietsen.
En voor een foto kijk op facebook, vul in Giant Tcr pro 0 disc 2020 en je ziet er een foto van.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dan kan je ook wachten tot het jaar daarna en dan ..............sensawielerfan schreef: ↑18 dec 2019 11:40 .............alleen zou ik persoonlijk wachten tot de 2021 modellen. Daar zijn weer kleine veranderingen aan het frame etc en de remkabel voor loopt dan door de voorvork..................
Als je nu een mooie fiets ziet voor een mooie prijs gewoon doen, het leven is te kort om te wachten.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zal al vroeger zijn. Blijkbaar reed Greg op het WK al met de nieuwe TCR.
Belangrijkste verschil is eigenlijk de voorvork waar nu eindelijk de remkabel binnendoor gaat lopen (voor de disc versie) maar geen volledige integratie van de kabels (best jammer)
Ik heb nu 3 jaar met een TCR gereden (bijna 30.000km) en hij beviel me echt goed.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Het stoort niet, de tcr is een fijne fiets. Maar ik zou persoonlijk wetende dat er over drie kwart jaar een nieuw model zou komen niet een 2020 model kopen. Dan zou ik kijken idd wat Hopjes zegt een 2019 met dikke korting te scoren.
Maar wat je ook beslist een tcr is een fijne bike.
Succes met je keuze al zou het live aanschouwen van een 2020 model ook nog lastig worden. Lang niet over snel leverbaar.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Om deze reden einde 2019 een model 2019 aanschaffen met wel een dikke korting.sensawielerfan schreef: ↑20 dec 2019 16:11Hij heeft het over een 2020 model, daar ga je nog geen dikke korting op krijgen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Verschil TCR Advanced SL en de Pro.
Zijn er mensen op 't forum die op beide frames hebben gereden en iets over het verschil kunnen vertellen. Ik denk daarbij aan rijgedrag/stijfheid/handeling etc.
Lees graag de ervaringen
Zijn er mensen op 't forum die op beide frames hebben gereden en iets over het verschil kunnen vertellen. Ik denk daarbij aan rijgedrag/stijfheid/handeling etc.
Lees graag de ervaringen
Lid blazersgilde
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
Specialized Allez
Specialized Tarmac Sworks SL5
Specialized Tarmac Sworks SL6 2X
-
- Forum-lid HC
Een normale sterveling gaat daar helemaal niets van merken. De SL met ISP (ze bestaan ook zonder) ziet er iets mooier uit (smaak). Het gewichtsverschil zal in de praktijk meevallen en de Pro heeft als voordeel dat de zadelpen eruit kan waar hem voor vervoer de betere keuze maakt (bovendien ben je iets flexibeler qua zadelhoogte, als eerste fiets zou ik zeker geen isp adviseren)