Festive 500?
Ga het dit jaar ook proberen te halen .
De Proloog in Amerongen heeft er een evenement van gemaakt en een goed doel aangekoppeld "het vergeten kind "
De ritten zijn 100 km en per rit doneer je 4€ voor het goede doel . Mooie motivatie om mee te doen , en de festive 500 te halen .
De Proloog in Amerongen heeft er een evenement van gemaakt en een goed doel aangekoppeld "het vergeten kind "
De ritten zijn 100 km en per rit doneer je 4€ voor het goede doel . Mooie motivatie om mee te doen , en de festive 500 te halen .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Ik had soort van in de planning gezet om vandaag een 500km ritje te maken, maar met de hoeveelheid regen die ze voorspeld hadden dit plannen laten varen.
Om uren door de regen fietsen heb ik het niet zo op, voeten die nat worden en dan moet je nog 300km ofzo.
Vandaag gehouden bij rondje Scheveningen, 167km.
En bij thuiskomst kon in m'n winterschoenen omkieperen voor hoeveelheid water die erin gelopen was.
Om uren door de regen fietsen heb ik het niet zo op, voeten die nat worden en dan moet je nog 300km ofzo.
En bij thuiskomst kon in m'n winterschoenen omkieperen voor hoeveelheid water die erin gelopen was.
Vandaag een begin gemaakt met 33km op de mtb, stond iets teveel wind om lekker te trappen. Morgen hoop ik een groot gedeelte van de 500 te kunnen rijden. Rondje Markermeer, 280km. Weervoorspellingen zien er tot nu toe nog goed uit. Er zijn meerdere goede dagen volgende week maar dan komt het niet uit ivm wedstrijden e.d
BMC Roadmachine 02 2019
BMC Teamelite 02 2020
BMC Teamelite 02 2020
Is daar meer over te vinden?Jac schreef: ↑24 dec 2019 17:08 Ga het dit jaar ook proberen te halen .
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
En ik maar denken dat onmeunig iets uit Salland/Twente is... in Groningen dus ook
Ben benieuwd, ik heb de Festive's nooit makkelijk gevonden. Het lijkt vrij eenvoudig maar het is toch 7-8 dagen elke dag aan de bak.
En als je niet van facebook houdt....Nee_Nee schreef: ↑24 dec 2019 20:35Is daar meer over te vinden?Jac schreef: ↑24 dec 2019 17:08 Ga het dit jaar ook proberen te halen .
https://deproloog.cc/evenementen/event/ ... eten-kind/
Daar zijn oplossingen voor: https://www.gripgrab.com/collections/cyclingaiters
Ik had de voetjes gisteren gewoon droog....
Ik moet nog op de fiets stappen. Maar ik ga er zeker voor! Het is eigenlijk de enige serieuze Strava fiets uitdaging.
Dat is het ook, maar het woord is te mooi om alleen in Salland/Twente te gebruiken.
Ja, je moet zeker aan de bak: 500km is ook ruim meer dan ik normaal in een (ruime) week weg trap.
Zonder regen had ik daar vorig jaar al last van. Na zo'n 20km een plas van 50-60m lengte waarbij het water tot m'n bracket kwam. Ik moest blijven trappen en natuurlijk kwam het water dan regelmatig tot boven m'n schoenen. Tijdens de nacht vroor het. Uiteindelijk haalde ik de 500km in 1 keer niet.DDX schreef: ↑24 dec 2019 19:23 Ik had soort van in de planning gezet om vandaag een 500km ritje te maken, maar met de hoeveelheid regen die ze voorspeld hadden dit plannen laten varen.
Dit jaar past het niet in m'n planning maar ik wil het zeker nog eens een keer proberen om de 500 in 1x te halen.