Heb dit jaar een Quarq, Zipps en 11s Etap groep gekocht, maar ben er vrij stellig in dat het de laatste centjes zijn die SRAM voorlopig van mij krijgt.daniel1975 schreef: ↑20 dec 2019 16:41 Blijft niks van Campa over
En Sram maar lekker de axs pushen.
Materiaaltransfers voor 2021
-
- Forum-lid HC
Persoonlijke voorkeur... ik kom nog uit t tijdperk dat je n oakley moest hebben
Je hebt helemaal gelijk.
-
- Forum-lid
Wilier staat zowel bij de ploeg https://teamtotaldirectenergie.com/nos-partenaires/ als bij Wilier zelf https://www.wilier.com/en/teams-pro-ath ... ct-energie nog steeds als sponsorpaulwindtegen schreef: ↑05 jan 2020 18:09Blijft Direct Energie ook op Wilier fietsen, als Astana daar ook naartoe gaat?
Time is (almost) on my site
Volgens mij blijven ze inderdaad sponsor. Verbaast me wel een beetje, twee teams sponsoren is toch bepaald niet gratis en zo groot is Willier nu ook weer niet.
-
- Forum-lid
.Misschien een wanhoopspoging van Wilier om weer in de markt te komen. Wilier is toch wel slapend merk.
-
- Forum-lid HC
Dat eerste is waar, maar ik ben zeer content met de kwaliteit/functionaliteit en feel van SRAM producten. Het is niet geheel per ongeluk dat mijn 3 fietsen met SRAM groepen (Rival22, Etap22 en GX1 op de MTB) en Quarq's rijden.
Sta echter totaal niet achter de weg die ze zijn ingeslagen met AXS. Een closed system waar ze afwijken van iedere bestaande standaard/compatibiliteit en ook nog eens belachelijke keuzes zoals een geintegreerde PM in de samengesmolten chainrings. Om over de prijzen nog maar te zwijgen. De kans dat er ooit een AXS groep of nieuwe Quarq komt schat ik de komende jaren op nul.
Zipps zijn nou ook niet echt het aerodynamisch wonder wat de marketingafdeling je doet geloven, maar ik vond ze gewoon mooi en achteraf rijden ze ook een stuk fijner dan de FFWD's die ik hiervoor had. Daar koop je alleen niet zo snel een 2e setje van.