Kan dit alleen maar onderstrepenbuddo schreef: ↑03 jan 2020 19:21 Er zijn al genoeg mensen die rationeel kiezen... ik zeg "doen". Je hoeft je keuze niet te rechtvaardigen naar anderen (ook al zou ik zelf de afmontage anders doen). Kan het alleen maar toejuichen dat er weer iemand met een unieke fiets bij komt.
Overigens wel jammer dat bij steeds meer mensen bij een onbekend merk(je) denken dat het wel een Chinees stikkermerk zal zijn... heel jammer.
Sarto
YFood !!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
+1
Less is bore
Gelukkig koop ik een fiets vooral voor mezelf . De meesten kunnen de naam niet eens goed uitspreken...
Geen Sarto helaas. Maar wel tevreden met een Dedacciai Vertigine..
Geen Sarto helaas. Maar wel tevreden met een Dedacciai Vertigine..
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Als de fiets klaar is volgen er uiteraard foto's.
Paintjob gaat waarschijnlijk het moeilijkste van het hele verhaal worden. Voorlopig is het beeld dat ik het vooral niet schreeuwerig wil maken en de gebruikte kleur wil beperken tot 2 maximaal 3.
In de showroom stond een Lampo met een matte blanke lak over het carbon in combinatie met donkerpaarse kleuraccenten. Die kleur vind ik waanzinnig mooi. Ook een combinatie van twee blauwe kleuren kan het nog worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klinkt al beter dan die regenboogfiets hier boven
Ik zou ook voor iets ingetogens gaan.
Ik zou ook voor iets ingetogens gaan.
Less is bore
Jij bent beter af met een mat zwarte Canyon met dura sjees
Zo een paint job of andere hoort net bij zo een frame, saai zwart is imho een gemiste kans.
YFood !!!
Ik kwam een keer in België iemand tegen met een Sarto en die zei dat hij deze ook gebruikte voor woon werkverkeer. Dat had ik eerlijk gezegd ook niet direct verwacht. Crash risico daarbij wat minder groot natuurlijk.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Abide.