Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, alleen als ik de 34 nodig heb. Ga in NL niet met zo’n gatenkaascassette rijden, dan zit gewoon de 12-25 erop.
Less is bore
Net even youtube van GCN gekeken en het is precies niet zo moeilijk om een cassette te veranderen :p
Dan kan je eventueel ook bij de 11 speed een ring tussenuit laten en bijvoorbeeld de 32 (of 34 met extra tool) in de plaats zetten toch? Of raden jullie volledig nieuwe cassette aan?
Thx voor alle feedback al!![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Dan kan je eventueel ook bij de 11 speed een ring tussenuit laten en bijvoorbeeld de 32 (of 34 met extra tool) in de plaats zetten toch? Of raden jullie volledig nieuwe cassette aan?
Thx voor alle feedback al!
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid HC
Dan krijg je vaak wel een raar verloop, en schakelt het minder goed. Je zal er echt een weg moeten laten.
Voor het geld van een 105 of Ultegra cassette zou ik het ook niet gaan proberen.
Voor het geld van een 105 of Ultegra cassette zou ik het ook niet gaan proberen.
Op de site staat dat ze via chat en telefoon niet bereikbaar zijn tot en met 1 januari.
Gisteren, 3 januari 2020, was iedereen blijkbaar nog op vakantie....
Ik heb het er toch maar op 'gewaagd' en mijn Endurace besteld. Nu de bevestiging nog
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Als het maar geen Motozoom- verhaal wordt ! (voor de motor-rijders onder de fietsers)
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
Ja precies ze zullen vast langer vakantie hebben, maar dat is tegenwoordig voor een webshop wat raar vind ik. Zet dan in elk geval een autoreply aan dat je even dicht bent en een bevestiging van een dure fiets kan toch wel automatisch per mail?Bbob56 schreef: ↑04 jan 2020 18:11Op de site staat dat ze via chat en telefoon niet bereikbaar zijn tot en met 1 januari.
Gisteren, 3 januari 2020, was iedereen blijkbaar nog op vakantie....
Ik heb het er toch maar op 'gewaagd' en mijn Endurace besteld. Nu de bevestiging nog![]()
Als het maar geen Motozoom- verhaal wordt ! (voor de motor-rijders onder de fietsers)![]()
-
- Forum-lid
Kun je tijdens bestellen voor afhalen kiezen?
En hoe werkt het als je laat leveren, kun je zelf een leverdatum kiezen zodra hij bij de vervoerder is? Of krijg je gewoon een mail met de leverdatum.
(Ik werk 5 dagen en ben dus nooit thuis doordeweeks om hem in ontvangst te nemen)
En hoe werkt het als je laat leveren, kun je zelf een leverdatum kiezen zodra hij bij de vervoerder is? Of krijg je gewoon een mail met de leverdatum.
(Ik werk 5 dagen en ben dus nooit thuis doordeweeks om hem in ontvangst te nemen)
-
- Forum-lid
Dat is helaas niet mogelijk meer bij mijn werk. Kwamen zoveel privé pakketjes binnen dat ze dat “verboden” hebben.
Zie ook nergens de optie afhalen. Kost me wel 5 uur op een zaterdag.
Maar vrij vragen kost me dat ook aan vrije uren
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)