ik wil fotos zien
Ervaring wim de vos
Onderdelen die je al hebt gebruiken, en de nieuwe onderdelen verkopen zou mogelijk zijn en dan wat geld steken in bijv een heel mooi setje wielen of een groep upgrade..
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap het wel; bij heel veel fabrikanten zit je vast aan vaste combi van kleur en afmontage. Ik zie met enige regelmaat in (online) catalogussen mooie frames langs komen die dan vervolgens zijn afgemonteerd met bij Ultegra en zware wielen. Als je dat niet mooi vindt kun je bij de juiste aanschafprijs gewoon de boel eraf halen en je eigen mooie afmontage erop zetten.
Losse frames zijn door de meeste fabrikanten onbetaalbaar gemaakt, dus complete fiets kopen en de boel strippen is goedkoper.
En leuk
Losse frames zijn door de meeste fabrikanten onbetaalbaar gemaakt, dus complete fiets kopen en de boel strippen is goedkoper.
En leuk
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb nu een Trek SLR met Sram Red Etap, carbon 3T stuur, Fizik Antares carbon zadel, Bontrager XXX wielen, Time RXS TiTa pedalen.
Als ik deze fiets in zijn geheel zou verkopen dan krijg je daar hooguit enkele 1000-en Euro's voor.
Nu had ik wel zin in een nieuw frame.
Bij Trek kost een los frame bijna zoveel als een complete fiets.
Ik heb dus nu en complete fiets gekocht en haal daar alle standaard onderdelen af, deze zet ik dan ongebruikt over op mijn "oud" (3 jaar) SLR frame.
Deze fiets gaat dan de verkoop in.
Alle onderdelen, behalve het stuur, stuurpen en mogelijk zadel, van mijn SLR fiets bouw ik over op het nieuwe gestripte SL frame.
Het stuur, stuurpen en zadel gaat dan los de verkoop in.
In de loop van het komende jaar hoop ik dan ergens een Sram Red Etap AXS groepset voor een prijsje op de kop te tikken en dan gaat mijn Red Etap disc in de verkoop.
Zelfs de duurste Trek is niet afgemonteerd zoals ik het zelf wil, ik heb dus die fiets gekocht waarvan ik het frame, dat mij past, het mooiste vind.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Zo doe je dat als handige liefhebber (ik heb het geluk gehad een mooi BMC frame tegen te komen voor een goede prijs, anders had ik het net hetzelfde gedaan)
Een fiets volledig naar je eigen smaak is toch veel leuker dan iets wat standaard van de band rolt
Een fiets volledig naar je eigen smaak is toch veel leuker dan iets wat standaard van de band rolt
-
- Forum-lid HC
Inderdaad, ik zal zelf niet zo snel een standaard afgemonteerd fiets rijden. Ik heb het liever helemaal naar wens.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Hij kan die, als ik het goed heb, bestellen.
Stuur hem even een bericht of bel hem op.
Met de verkoopprijzen die WDV hanteert krijg je nooit een topprijs voor je oude fiets. Die kan je beter op MP of andere verkoopsite verkopen.
Stuur hem even een bericht of bel hem op.
Met de verkoopprijzen die WDV hanteert krijg je nooit een topprijs voor je oude fiets. Die kan je beter op MP of andere verkoopsite verkopen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Vandaag ongepland de eerste keer langs geweest, op terugweg naar huis. Om eens "te snuffelen" zoals hij zelf zei.
Winkel staat bomvol, wat logisch is voor een low cost verkoopskanaal. Die hebben niet de duur betaalde ruimte van een concept store.
Sprak me zelf heel vriendelijk aan, kreeg het befaamde bakje koffie aangeboden. Model waar ik in geïnteresseerd ben stond er niet, maar kon hij wel bestellen, kreeg meteen ook de korting mee.
Voor de geïnteresseerden er staan nog een paar Trek koopjes, en de Lapierre Xelius staat er ook maar in de winkel maar beperkte maten, vermoed dat hij kan bijbestellen. Zeer knappe fiets trouwens IRL
Winkel staat bomvol, wat logisch is voor een low cost verkoopskanaal. Die hebben niet de duur betaalde ruimte van een concept store.
Sprak me zelf heel vriendelijk aan, kreeg het befaamde bakje koffie aangeboden. Model waar ik in geïnteresseerd ben stond er niet, maar kon hij wel bestellen, kreeg meteen ook de korting mee.
Voor de geïnteresseerden er staan nog een paar Trek koopjes, en de Lapierre Xelius staat er ook maar in de winkel maar beperkte maten, vermoed dat hij kan bijbestellen. Zeer knappe fiets trouwens IRL