De defy is 2 jaar terug al vernieuwd, dat gaan ze echt niet nu alweer doen lijkt mij?? Nu alweer de defy aanpassen terwijl de tcr de enige racefiets van Giant is die nog geen vernieuwd frame heeft?Daar geloof ik niet! De propel en defy hebben beide al een vernieuwd frame behalve de Tcr. Ik denk dat dit wel degelijk de vernieuwde tcr is. Afwachten maar.marcels schreef: ↑13 jan 2020 09:32 De TCR Adv, Advc Pro en SL) MY2021 staat al op de appoved list van de UCI, daar zal niet meer aan getest hoeven worden.
Het frame op de foto lijkt mij ook geen TCR gezien de achtervork, eerder een defy (voor het voorjaar, volgens mij is er ook geen Defy met ISP, edit: die is er wel)
Giant
-
- Forum-lid
Eens, maar een TCR is het ook niet (op basis van deze fotos: https://cyclingtips.com/2019/12/spotted ... e-old-one/ )
En aangezien deze al de 'UCI approved' sticker lijkt te hebben ga ik er vanuit dat dit een productie model is.
En aangezien deze al de 'UCI approved' sticker lijkt te hebben ga ik er vanuit dat dit een productie model is.
Seatstays zitten hier lager, anders dan de SL foto's van GVA zijn (nieuwe) TCR.
Waar heb je deze vandaan?
-
- Forum-lid
Unlimited colours
-
- Forum-lid
En dat op de foto is een SL versie, misschien worden de advanced en de pro advanced wel anders
-
- Forum-lid
Ik heb bevestiging gekregen dat er volgend seizoen een nieuwe Tcr model uitkomt. Dit verklaard ook dat de huidige modellen moeilijk leverbaar zijn.
Vermoedelijk de "Giant OD2 Road Fit Headset Bearings - 11/4" - 1.5" | Tapered'.
Je lokale Giant Dealer kan dit voor je uitzoeken en ze bestellen. Of je bestelt ze zelf (ca ~15euro/set op Ebay, van uit Engeland).
Je kunt ze zelf vervangen.
William
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Volgend seizoen als in 2021?sensawielerfan schreef: ↑16 jan 2020 16:18 Ik heb bevestiging gekregen dat er volgend seizoen een nieuwe Tcr model uitkomt. Dit verklaard ook dat de huidige modellen moeilijk leverbaar zijn.
Presentatie mag je dan verwachten ergens in juni/juli en leverbaar in de winkel vanaf september/oktober.
Zou Giant dan de productie van de TCR bijna een jaar stoppen en enkel leegverkopen wat er nog is om te wachten op de nieuwe?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend