Scott
-
- Forum-lid HC
Mooi ben benieuwd. de nieuwe addict is populair aan het worden.
Vind hem zelf ook erg mooi, als ze van de foil ook een lelijk aero gedrocht maken ala trek en c,dale dan stap ik ook over naar de addict.
Vind hem zelf ook erg mooi, als ze van de foil ook een lelijk aero gedrocht maken ala trek en c,dale dan stap ik ook over naar de addict.
Ik wou dat de Addict wat minder populair was... Dan had ik mijn frame nu misschien alwasbeer2006 schreef: ↑23 jan 2020 09:42 Mooi ben benieuwd. de nieuwe addict is populair aan het worden.
-
- Forum-lid
Ik heb afgelopen weekend ook besloten de Scott Addict 10 te bestellen, in het groen.
Wat een schitterende kleur! Levertijd werd aangegeven op eind maart, maar Mantel heeft aangegeven dat die morgen al binnenkomt.
Wat een schitterende kleur! Levertijd werd aangegeven op eind maart, maar Mantel heeft aangegeven dat die morgen al binnenkomt.
Ik heb net te horen gekregen dat de mijne pas voor eind april zal zijn. Not amused!!!
Misschien toch maar eens kijken voor een trek Madone of een Venge dan
Misschien toch maar eens kijken voor een trek Madone of een Venge dan
Laatst gewijzigd door joris818 op 23 jan 2020 11:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid HC
Welke maat moet je hebben?
In de Addict rc heb ik een 58 nodig.
Zo maar eens even een paar maanden vertraging! Heeft de FM kunnen achterhalen waarom dit nu ineens zo ver achteruitgeschoven wordt?
Mij is een maand wachten voorspeld... Ik houd m'n hart al vast!
Er zijn bijzonder veel bestellingen gekomen op de vipdays. Dat heeft voor vertraging gestuurd.
Je zou toch verwachten dat die nieuwe bestellingen achteraan in de rij aansluiten, of werkt dat niet zo?
Of heeft dit met omsteltijden en batchgroottes te maken, waardoor ervoor gekozen wordt om bepaalde maat - kleur combinaties pas op latere datum te produceren?