Dan heb je twee kapiteins op één schip? Bij ons wordt niet met "kopmannen" gewerkt. De wegkapitein blijft op de tweede rij (rechts) zitten om instructies te geven en het tempo te bewaken. De rest draait door op zijn/haar aangeven en zo doet dus iedereen kopbeurtjes.
Lid van wielerclub en waarom wel/niet?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij wordt het tijd dat de koekoek weer roept......
Dan is iedereen weer lekker bezig met fietsen
Dan is iedereen weer lekker bezig met fietsen
Less is bore
Hier zit standaard een koekoek op het dak
-
- Forum-lid
Zo'n quasi militaire structuur met kapiteins om de manschappen in het gareel te houden is nu niet echt mijn idee van een leuke fietsdag.
-
- Forum-lid HC
@WillemMTB, wat heeft je er toe gebracht dat je je aansluit bij het Fiets forum? Een veilige manier om je mening te spuien?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt. Zij die zich netjes aan de regels houden, hebben daar geen probleem mee. Zij die graag buiten de lijnen kleuren zullen er wel moeite mee hebben. Strikt gezien zou je dergelijke baankapiteins niet nodig hebben mocht iedereen zich houden aan de overeengekomen regels. Maar er zijn altijd mensen die zich willen manifesteren, en dat wordt je tot de orde geroepen.dwangarbeider schreef: ↑26 jan 2020 10:40 Zo'n quasi militaire structuur met kapiteins om de manschappen in het gareel te houden is nu niet echt mijn idee van een leuke fietsdag.
Met een klein, hecht en goed op elkaar ingespeeld groepje heb je ook geen wegkapitein nodig.dwangarbeider schreef: ↑26 jan 2020 10:40 Zo'n quasi militaire structuur met kapiteins om de manschappen in het gareel te houden is nu niet echt mijn idee van een leuke fietsdag.
Bij een club, waar met grotere groepen van wisselende samenstelling wordt gefietst kan het echt wel handig zijn.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
dan vind ik je forumnaam wel goed uitgekozen overigens...dwangarbeider schreef: ↑26 jan 2020 10:40 Zo'n quasi militaire structuur met kapiteins om de manschappen in het gareel te houden is nu niet echt mijn idee van een leuke fietsdag.