Nieuwe fiets Pinarello of Colnago
@SqueeZer: De kleur zal je niet teleurstellen denk ik, het is BDRD geworden
Geen matte of saaie fiets voor mij
Het spuitwerk heeft mij zeker over de streep getrokken.
Kwa lijnen is de Pina F12 wel heel erg mooi maar dat spuitwerk van de Colnago is gewoon fantastisch
Geen matte of saaie fiets voor mij
Het spuitwerk heeft mij zeker over de streep getrokken.
Kwa lijnen is de Pina F12 wel heel erg mooi maar dat spuitwerk van de Colnago is gewoon fantastisch
Gefeliciteerd!!!!! Uiteraard de keuze die ook gemaakt zou hebben (zie handtekening)
Ben in september ook bij Codagex geweest (tevens de social ride daar mee gedaan) en de C64 stond daar ook in die kleur als ik me goed herinner. Prachtige fiets.
Over de kwaliteit / rijeigenschappen van de C64 of de Pina kan ik geen zinnig woord zeggen, maar alleen al op uitstraling en pedigree ligt Colnago mijlenver voor.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ben in september ook bij Codagex geweest (tevens de social ride daar mee gedaan) en de C64 stond daar ook in die kleur als ik me goed herinner. Prachtige fiets.
Over de kwaliteit / rijeigenschappen van de C64 of de Pina kan ik geen zinnig woord zeggen, maar alleen al op uitstraling en pedigree ligt Colnago mijlenver voor.
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oei, oei, oei, wat een bijzonder humorvolle bijdrage zeg, die hondenbrokken.., Ik lig hier bijkans op de grond te rollen van het lachen.
Terug on-topic:
C64 topkeuze, ik vind de klassieke buizen uitstraling ook mooi maar meer dan optisch is dat volgens mij niets. De diverse spuitschema's op Velofollies kunnen bekijken, incl. het retro Mapei schema. Leuk om eens te zien maar zou er zelf niet 123 mee rond gaan rijden.. Keuze van TS dan veel mooier...
![Afbeelding](https://i.ibb.co/vHv3rph/colnago.jpg)
Terug on-topic:
C64 topkeuze, ik vind de klassieke buizen uitstraling ook mooi maar meer dan optisch is dat volgens mij niets. De diverse spuitschema's op Velofollies kunnen bekijken, incl. het retro Mapei schema. Leuk om eens te zien maar zou er zelf niet 123 mee rond gaan rijden.. Keuze van TS dan veel mooier...
![Afbeelding](https://i.ibb.co/vHv3rph/colnago.jpg)
-
- Forum-lid
Die blauwe kleur is ontzettend gaaf. Zou normaal gesproken altijd voor zwart/wit gaan, maar voor deze fiets is blauw perfect!