Judise.nl
Programma is wel retesnel met het trekken van de lijntjes zeg. En ook met route openen. Misschien omdat het nog een beetje vers is qua database?
Op de iPad krijg ik het niet goed werkend (klikken en kaart verplaatsen/zoomen)
Ik krijg ook de server error bij het proberen om een route te downloaden.
Op de iPad krijg ik het niet goed werkend (klikken en kaart verplaatsen/zoomen)
Ik krijg ook de server error bij het proberen om een route te downloaden.
Even een herhaling van mijn opmerking in het Alltrails-topic:
Dat is een leuk programmaatje! Lijkt ook wel een beetje op Gpsies, alleen niet direct exporteren naar TCX. Da's een beetje jammer, maar ja....
Misschien dat die optie er nog in komt, als de ontwikkeling nog bezig is...
Dat is een leuk programmaatje! Lijkt ook wel een beetje op Gpsies, alleen niet direct exporteren naar TCX. Da's een beetje jammer, maar ja....
OSM is open source, onderhouden door de "community". Met andere woorden, OSM, dat zijn wij.
OSM heeft een "road surface tag" waar je kunt aangeven wat voor weg het is. Dus als we met zijn allen zorgen dat die tag correct ingevuld wordt, dan wordt er heel veel mogelijk mbt routing op onverharde wegen.
Route inladen die je gemaakt hebt of geïmporteerd.
Klik op Exporteer dan download je het gpx bestand.
Ik had dit eerder moeten posten was er zelf ook naar op zoek.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Inderdaad zo werkt het wel.
Ik heb inmiddels contact met de maker en er wordt aan gewerkt.
Ik heb inmiddels contact met de maker en er wordt aan gewerkt.
Beide punten 'create as template' en 'routing uit' begrijp ik niet, dus waarschijnlijk mis ik die ook niet om die reden.
Ik mis nog wat rekenkracht aan de achterkant. Een lange route uitzetten lukt niet in éen stap en rekenen duurt nogal lang. In vergelijking tot mijn voorkeur (Brouter) mis ik de mogelijkheid om met profielen te werken (trekking, racefiets, kortste weg).
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel gewoon naar gpx neem ik aan?edwin01 schreef: ↑21 jan 2020 10:51 Even een herhaling van mijn opmerking in het Alltrails-topic:
Less is bore
Create as template: een bestaande route als voorbeeldlijn op de kaart plotten, zodat je die (deels) kan overtrekken / natekenen.Nee_Nee schreef: ↑02 feb 2020 12:29Beide punten 'create as template' en 'routing uit' begrijp ik niet, dus waarschijnlijk mis ik die ook niet om die reden.
Ik mis nog wat rekenkracht aan de achterkant. Een lange route uitzetten lukt niet in éen stap en rekenen duurt nogal lang. In vergelijking tot mijn voorkeur (Brouter) mis ik de mogelijkheid om met profielen te werken (trekking, racefiets, kortste weg).
Routing uit: volg wegen uitzetten, zodat je bij wij van spreken de lijn nog dwars door een weiland kunt tekenen. Gebruik ik vaak als de planner niet doet wat ik wil (vaak bij onverharde paden).
wat bij brouter.de beter werkt is het veranderen van delen van de route, omdat je eigenlijk alleen maar een aantal 'waypoints' zet en hij tussen de waypoints zelf een route volgt. Dat maakt het uitzetten van een route voor x km veel makkelijker. Judise plempt meteen waypoints op alle nodes en die moet je dus een voor een allemaal verwijderen. Dat maakt het m.i. onwerkzaam. Verder voelt brouter.de wat moderner. Dit ziet er wat geknutseld uit.