Met hoeveel bar heb je gereden?Vizionary schreef: ↑01 feb 2020 13:52 Nog even een foto van mijn eerste rit gisteren. Damn wat een fiets. Desondanks het een Endurace is vind ik hem best wel stijf. Waar ik tevreden mee ben, want ik had een beetje schrik voor een "slappe" fiets. Eerste keer dat ik met schijfremmen, di2 en 28mm banden rijd. 1 woord: heerlijk. Enkel het stuur nog wat omlaag en eventueel afzagen na verloop van tijd.
Canyon
-
- Forum-lid
Goede vraag, was de druk waarmee hij uit de fabriek kwam. Denk dat dat rond de 6 bar max zal zitten?
-
- Forum-lid
Da’s aan de hoge kant voor 28mm. Iets minder geeft nog meer comfort ( heb dezelfde fiets ). Google maar eens op bandendruk voor 28mm.
Was ook maar een gok, tijd om eens zo een digitale drukmeter te kopen Bedankt voor de tip trouwens.Nils Gekopfietsen schreef: ↑04 feb 2020 21:53 Da’s aan de hoge kant voor 28mm. Iets minder geeft nog meer comfort ( heb dezelfde fiets ). Google maar eens op bandendruk voor 28mm.
Zeg dan met hoeveel jij rond rijdt ? Ben ook wel benieuwdNils Gekopfietsen schreef: ↑04 feb 2020 21:53 Da’s aan de hoge kant voor 28mm. Iets minder geeft nog meer comfort ( heb dezelfde fiets ). Google maar eens op bandendruk voor 28mm.
Te laag is met name voor lekrijden niet erg aangewezen in onze polders dacht ik altijd
Gisteren de eerste kilometers gemaakt op mijn nieuwe Canyon Grail.
Wat een fijne fiets zeg! Snel, scherp sturend en fijne groepset is de GRX. Wat een lol heb ik met dat ding gehad.
Stukjes bos en MTB parkoers Zoetermeer mee gepakt. Geweest op stukken waar ik nog nooit geweest ben.
Wat een fijne fiets zeg! Snel, scherp sturend en fijne groepset is de GRX. Wat een lol heb ik met dat ding gehad.
Stukjes bos en MTB parkoers Zoetermeer mee gepakt. Geweest op stukken waar ik nog nooit geweest ben.
Mooie fiets!Vizionary schreef: ↑01 feb 2020 13:52 Nog even een foto van mijn eerste rit gisteren. Damn wat een fiets. Desondanks het een Endurace is vind ik hem best wel stijf. Waar ik tevreden mee ben, want ik had een beetje schrik voor een "slappe" fiets. Eerste keer dat ik met schijfremmen, di2 en 28mm banden rijd. 1 woord: heerlijk. Enkel het stuur nog wat omlaag en eventueel afzagen na verloop van tijd.
Ben daar vandaag ook nog langs gereden!
-
- Forum-lid
5 achter en 4 voor
uote=sworkskid post_id=1384277 time=1580889103 user_id=477495]
Te laag is met name voor lekrijden niet erg aangewezen in onze polders dacht ik altijd
[/quote]
uote=sworkskid post_id=1384277 time=1580889103 user_id=477495]
Zeg dan met hoeveel jij rond rijdt ? Ben ook wel benieuwdNils Gekopfietsen schreef: ↑04 feb 2020 21:53 Da’s aan de hoge kant voor 28mm. Iets minder geeft nog meer comfort ( heb dezelfde fiets ). Google maar eens op bandendruk voor 28mm.
[/quote]
Is Kerosine Red, de kleur naast stealth black op de 2020 Endurace CF SL 8.0 Aero di2. Kan deels aan de foto liggen. Ik moet wel zeggen dat er lichte verandering in kleur waarneembaar is afhankelijk van het licht binnen/buiten.
Hier het origineel: