Ervaring wim de vos
Ik ben er toevallig net geweest en moet ook een positieve ervaring opschrijven .
Goed geholpen, vriendelijk en efficient.
Een nieuw setje ST-r8070 L+R shifters en bijbehorende remklauwen gekocht voor € 350 - en het verhaal achter waarom-de-lage-prijs was ook prima (handig en groot inkopen van voorraden). Nog een tijdje gepraat en tevreden naar huis gegaan.
De niet-cliffhanger ontcliffhangerd
Goed geholpen, vriendelijk en efficient.
Een nieuw setje ST-r8070 L+R shifters en bijbehorende remklauwen gekocht voor € 350 - en het verhaal achter waarom-de-lage-prijs was ook prima (handig en groot inkopen van voorraden). Nog een tijdje gepraat en tevreden naar huis gegaan.
De niet-cliffhanger ontcliffhangerd
Laatst gewijzigd door Salteh op 06 feb 2020 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Zal morgen ff naar de cliffhanger vragen, in ieder geval ff een mooi groepje ophalen en een fiets.
-
- Forum-lid
Dit topic doorlezend ben ik gisteren bij W. de Vos geweest, klein stukje vanuit Rotterdam. Op facebook aantal mooie fietsen gezien die binnen budget vallen, niet geheel onbelangrijk. Uiteindelijk was er keuze uit 2 fietsen, Sensa en de Pinarello Gan. Ik ben 1.88 lang.
Na een praatje met de eigenaar liep hij naar een kaal framen incl. Wielen.
Dit was een Lapierre pulsion 900, na wat overleg wordt de fiets voorzien van Mavic. Alu velgen en de nieuwe shimao 8000 groep (disc)
Kan hem vanochtend ophalen, ben benieuwd is een andere dan de Cube Agree die ik hiervoor had.
Foto.s volgen als ik de fiets heb gehaald.
Na een praatje met de eigenaar liep hij naar een kaal framen incl. Wielen.
Dit was een Lapierre pulsion 900, na wat overleg wordt de fiets voorzien van Mavic. Alu velgen en de nieuwe shimao 8000 groep (disc)
Kan hem vanochtend ophalen, ben benieuwd is een andere dan de Cube Agree die ik hiervoor had.
Foto.s volgen als ik de fiets heb gehaald.
-
- Forum-lid
Geen idee hoe ik foto er bij plaats?