Reclamebanner
Ik heb gevraagd of er nog een keer naar gekeken kan worden. Dit topic er even bijgezet, in de hoop dat jullie screenprintjes helpen met het maken van een andere keuze. Die banner zal er wel blijven staan, maar een maatje kleiner en zonder dat de lay-out wordt gesloopt moet toch te realiseren zijn. Wordt weer vervolgd....
Gewoon, ter bevrediging van mijn aangeboren nieuwsgierigheid ... wie klikt er uberhaupt wel eens op zo'n banner of op een andere advertentie op de Fiets site? En dan bedoel ik niet 'per ongeluk' maar bewust?
Als ik mag aftrappen ... ik dus nooit!
Als ik mag aftrappen ... ik dus nooit!
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
ThxEdwin schreef: ↑11 feb 2020 15:15 Ik heb gevraagd of er nog een keer naar gekeken kan worden. Dit topic er even bijgezet, in de hoop dat jullie screenprintjes helpen met het maken van een andere keuze. Die banner zal er wel blijven staan, maar een maatje kleiner en zonder dat de lay-out wordt gesloopt moet toch te realiseren zijn. Wordt weer vervolgd....
- daniel1975
- Forum-lid HC
Advertenties nooit, de nieuwsberichtjes aan de rechterkant klik ik wel eens aan.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik wel eens. Op bepaalde forums die geheel afhankelijk zijn van hun reclame inkomsten. Gewoon om wat geld binnen te brengen voor de beheerder
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch wel straf dat dit zo een gedoe is om dat op te lossen..
Gewoon kleiner maken en als ze toch voor zoveel pixels betalen zet je hem langs onder.
Het kan toch niet zijn dat een reclamebanner de werking van een website zomaar kan/mag verstoren?
Je ziet die banners op zo goed als iedere website, maar enkel hier is die echt storend en zorgt hij dat je niet deftig kan browsen.
Gewoon kleiner maken en als ze toch voor zoveel pixels betalen zet je hem langs onder.
Het kan toch niet zijn dat een reclamebanner de werking van een website zomaar kan/mag verstoren?
Je ziet die banners op zo goed als iedere website, maar enkel hier is die echt storend en zorgt hij dat je niet deftig kan browsen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Er zijn nog ergere hoor! bijv de soort die ineens verspringt als je met de muis over het "sluiten kruisje" hovert.
Dan klik je dus alsnog op de advertentie zelf zonder dat je het wilt. shit! ik hoop niet dat ik nu een tip heb gegeven aan de sitebouwer
Dan klik je dus alsnog op de advertentie zelf zonder dat je het wilt. shit! ik hoop niet dat ik nu een tip heb gegeven aan de sitebouwer
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan heb jij geluk......
Hier nog steeds
Hier nog steeds
Less is bore