Het "nieuwe" Puck Moonen topic
Als Vlaming heb ik het altijd moeilijk gehad met inzicht te krijgen in de Nederlands onderwijsstructuur. Er worden veel afkortingen gebruikt die voor een buitenstaander niet altijd duidelijk zijn.
Ik veronderstel dat vwo kan vergeleken worden met ons Algemeen Secundair Onderwijs (ASO) en Havo met Technisch Secundair Onderwijs (TSO) ?
VWO is het hoogste, daarna kun je naar de universiteit.
Dan heb je HAVO, dat is vergelijkbaar met de TSO. Daarna kun je naar de hogeschool. (HBO in Nederland)
Om het ingewikkeld te maken, In het VWO kun je naar Atheneum of Gymnasium. De laatste stroming bevat klassieke talen in het eindexamen.
Ik heb in '97 examen gedaan en ben dood gegooid met Bredero en zijn malle kluchten.
On topic: Tja Puck....hoe zou het met haar gaan
Dan heb je HAVO, dat is vergelijkbaar met de TSO. Daarna kun je naar de hogeschool. (HBO in Nederland)
Om het ingewikkeld te maken, In het VWO kun je naar Atheneum of Gymnasium. De laatste stroming bevat klassieke talen in het eindexamen.
Ik heb in '97 examen gedaan en ben dood gegooid met Bredero en zijn malle kluchten.
On topic: Tja Puck....hoe zou het met haar gaan
- daniel1975
- Forum-lid HC
Verschil in onderwijs dus. Ik ben ‘94 van het VWO gekomen en Bredero zat daar gelukkig niet bij. ‘94/‘98 HBO ook niet.
Heb het ook niet gemist
Heb het ook niet gemist
Less is bore
-
- Forum-lid
Voor dit topic haak ik af, ga naar het schaatsforum. Daar hebben ze nl een knappe dame die looks en topsport wel weet te combineren; Jutta Leerdam.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Haar instagram-imago doet haar status van topsporter tekort.
Presenteert zich super oppervlakkig terwijl het gewoon een getalenteerd trainingsbeest is. Ik snap niet dat ze zich zo wil verkopen.
Presenteert zich super oppervlakkig terwijl het gewoon een getalenteerd trainingsbeest is. Ik snap niet dat ze zich zo wil verkopen.
Less is bore
-
- Forum-lid
Als je getalenteerd bent en hard traint kun je toch nog steeds oppervlakkig zijn?
Niet iedere vrouw wil zich verkopen.daniel1975 schreef: ↑16 feb 2020 12:07 Haar instagram-imago doet haar status van topsporter tekort.
- Supergrover
- Forum-lid HC
ze heeft goed naar Puckie gekeken blijkbaar,,,,