Elite suito
Zo de Suito binnen, mooi ding.
Helaas wel problemen met calibreren.
Op Swift krijg ik iedere keer de melding nadat ik naar 37 kmh getrapt heb dat de kalibratie timed out is.
Op de myEtraining app kan ik ook de trainer niet koppelen.
Na het selecteren van de trainer kom je in het menu ANT+ of bluetooth koppelen.
ANT+ kan ik niet selecteren (weet niet waarom) bleutooth geselecteerd en na proceed te hebben gedrukt lrijg ik de melding "not trainer selected"
Iemand hier ervaring mee??
Helaas wel problemen met calibreren.
Op Swift krijg ik iedere keer de melding nadat ik naar 37 kmh getrapt heb dat de kalibratie timed out is.
Op de myEtraining app kan ik ook de trainer niet koppelen.
Na het selecteren van de trainer kom je in het menu ANT+ of bluetooth koppelen.
ANT+ kan ik niet selecteren (weet niet waarom) bleutooth geselecteerd en na proceed te hebben gedrukt lrijg ik de melding "not trainer selected"
Iemand hier ervaring mee??
Tnx gevonden.
Waarde 10214 hoe verhoud zich dat tot de nieuwe waarde?
Hoe is dit bij jullie?
Neem aan dat de gekalibreerde waarde direct op het apparaat wordt opgeslagen?
Vanavond een zwift workout doen en daarna nog eens kalibreren kijken of er dan nog verschil in komt.
Hoe is dit bij jullie?
Vanavond een zwift workout doen en daarna nog eens kalibreren kijken of er dan nog verschil in komt.
Gisteravond na de workout weer een kalibratie proberen te doen, helaas weer geen connectie te maken tussen de Suit0 en de Elite app.
Vreemde is dat sinds ik gekalibreerd heb de Suito geen bleutooth meer lijkt te gebruiken (het lampje brand wel).
Tijdens de workout viel het op dat de Suito moeite heeft met het stabiel houden van het vermogen.
Duurt lang voordat je in de buurt zit van het doelvermogen maar erop komt ie eigenlijk nooit. variaties van zo'n 20 watt op 280 wat zijn niet vreemd.
Voor mijn gevoel is dat te veel.
Hoe is dat bij jullie?
Je ziet dit in de revieuws wel beschreven worden maar na de laatste update zou dit verholpen moeten zijn. Volgens de upgrado app heb ik de meest recente versie draaien.
Vooralsnog niet geheel tevreden met de prestaties.
Vreemde is dat sinds ik gekalibreerd heb de Suito geen bleutooth meer lijkt te gebruiken (het lampje brand wel).
Tijdens de workout viel het op dat de Suito moeite heeft met het stabiel houden van het vermogen.
Duurt lang voordat je in de buurt zit van het doelvermogen maar erop komt ie eigenlijk nooit. variaties van zo'n 20 watt op 280 wat zijn niet vreemd.
Voor mijn gevoel is dat te veel.
Hoe is dat bij jullie?
Je ziet dit in de revieuws wel beschreven worden maar na de laatste update zou dit verholpen moeten zijn. Volgens de upgrado app heb ik de meest recente versie draaien.
Vooralsnog niet geheel tevreden met de prestaties.
Even voor de duidelijkheid; kalibreren doe je in de elite app, nooit met Zwift. Als de kalibratiewaarde (vanuit je elite app) meer dan 5 punten afwijkt, neem je contact op met Elite customer service. Dan moet je namelijk handmatig iets aan je trainer doen, dat is geen software correctie maar een hardware correctie.termi748 schreef: ↑17 feb 2020 17:09 Tnx gevonden.
Hoe is dit bij jullie?