Trainerroad ervaringen
Zijn er hier veel leden die Trainingpeaks gebruiken om trainingen bij te houden en te interpreteren?
Ik ben me daar wat in aan het verdiepen en zie dat ik bij de Summary (Kalender) geen Fitness, Fatique en Form meer heb staan. Bij de settings krijg ik dat niet aangepast. Is dat misschien een feature dat je krijgt bij Premium en dus niet bij de gratis variant?
Hootie
Ik ben me daar wat in aan het verdiepen en zie dat ik bij de Summary (Kalender) geen Fitness, Fatique en Form meer heb staan. Bij de settings krijg ik dat niet aangepast. Is dat misschien een feature dat je krijgt bij Premium en dus niet bij de gratis variant?
Hootie
Inderdaad enkel een feature voor premium accounts. Ik gebruik TrainingPeaks in combinatie met Sufferfest omdat dit de manier is om trainingsschema's te volgen. Tijdens de eerste weken kon ik die gegevens ook zien, na het vervallen van de gratis premium trial niet meer.
Als je je ritten synchroniseert met Strava kun je wel via de Elevate plug-in (vroeger Stravistix) fitness, fatigue en form zien.
Als je je ritten synchroniseert met Strava kun je wel via de Elevate plug-in (vroeger Stravistix) fitness, fatigue en form zien.
BMC Roadmachine 02 2020
BMC Alpenchallenge 01 2016
BMC Alpenchallenge 01 2016
Kan zo even niets vinden welke instelling ik moet gebruiken bij de wielomtrek in trainerroad.
Ik maak gebruik van een kickr core.
Begin van de week nog via de app gecalibreerd maar er blijft de oude instelling staan van de Direto. Namelijk 173
Ik maak gebruik van een kickr core.
Begin van de week nog via de app gecalibreerd maar er blijft de oude instelling staan van de Direto. Namelijk 173
Dat is een goeie.
Heb het gevoel dat de snelheid niet juist wordt weer gegeven bij het uploaden naar Strava.
Bij een rit van 22km een snelheid weer geeft van 22km/u terwijl er wel c.a 180w gemiddeld geleverd is over de gehele rit.
Op de Direto moest je een waarde instellen van 173 om de juiste snelheid weer te kunnen geven.
Snelheid op een trainer is per definitie 0 km/uur.
Snelheid is natuurlijk 0km/h zoals Havana zegt.Murphylee schreef: ↑20 feb 2020 09:58Dat is een goeie.
Heb het gevoel dat de snelheid niet juist wordt weer gegeven bij het uploaden naar Strava.
Bij een rit van 22km een snelheid weer geeft van 22km/u terwijl er wel c.a 180w gemiddeld geleverd is over de gehele rit.
Op de Direto moest je een waarde instellen van 173 om de juiste snelheid weer te kunnen geven.
Maar je trainer berekent obv je cadans en rotatie van je cassette wel een virtuele snelheid.
Omdat je in trainerroad, neem ik aan, in erg mode zit en het dus voor de trainer niet uitmaakt op welk verzet je zit, krijg je een andere snelheid in Strava als je bv op 50/11 rijd dan op 34/25.
Die snelheid staat los van je getrapte vermogen in dit geval (erg mode)