Eurus 2010 waar?
Omdat ik momenteel nog maar 1 setje wegwielen heb en mijn baas mij eenmalig 'sponsort' , wil ik binnenkort dan eindelijk een setje eurussen kopen.
Tot nu toe had ik daar geen reden toe, omdat de protons ondanks 2 jaar in alle omstandigheden op de weg en zelfs een heel seizoen in het bos, maar niet wilden overlijden, veels te goed spul .
Gaat om de zwarte versie met de dikke spaken. Jaartal liest 2010, maar oudermagook.
Iemand een idee waar die goedkoop te krijgen zijn?In nl lijkt hoppie met 549 het goedkoopst, bij bikegear in belgie zijn ze 520.
Tot nu toe had ik daar geen reden toe, omdat de protons ondanks 2 jaar in alle omstandigheden op de weg en zelfs een heel seizoen in het bos, maar niet wilden overlijden, veels te goed spul .
Gaat om de zwarte versie met de dikke spaken. Jaartal liest 2010, maar oudermagook.
Iemand een idee waar die goedkoop te krijgen zijn?In nl lijkt hoppie met 549 het goedkoopst, bij bikegear in belgie zijn ze 520.
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid
Er staat op marktplaats zo'n setje van de aanbieder Probikeshop uit Rosmalen. Zelfde prijs als bij Hopmans. Iemand anders heeft nog een 2e hands setje in de aanbieding maar dat is niet de zwarte versie.
(Ik heb m'n Protons wel gesloopt dus ik ben ook aan het rondkijken naar een wielsetje )
(Ik heb m'n Protons wel gesloopt dus ik ben ook aan het rondkijken naar een wielsetje )
Bottecchia schreef:Er staat op marktplaats zo'n setje van de aanbieder Probikeshop uit Rosmalen. Zelfde prijs als bij Hopmans. Iemand anders heeft nog een 2e hands setje in de aanbieding maar dat is niet de zwarte versie.
Mijn protons zijn ook eindelijk overleden hoor (ff vergeten neer te zetten)! 3 jaar op de weg, 1 seizoen in het bos en dan eindelijk waren ze op in oktober
Probikeshop had ik gezien. Denk ook niet dat het veel goedkoper kan, maar je weet maar nooit
~live fast, die young ~
Dat zei ik al:)
girlinred schreef:Iemand een idee waar die goedkoop te krijgen zijn?In nl lijkt hoppie met 549 het goedkoopst, bij bikegear in belgie zijn ze 520.
~live fast, die young ~