Sommigen zou ik best willen uitvlakken, maar niet perse de Belgen
Racefiets budget 5k-6k suggesties
Bij mijn vorige werkgever hadden we ook een Belgische filiaal (wij waren in Amsterdam ook een filiaal, beide van een Franse verzekeraar). Onze broeken zakten er vanaf toen wij hoorden wat voor secundaire arbeidsvoorwaarden (gestoeld op fiscale voordelen) onze Belgische vrienden hadden. Het werd ze gegund maar verbaasd waren wij Hollanders wel.
Voor dat budget zou ik een scott foil á 2900 euro kopen, 1000 euro uittrekken voor een mooi aero wielsetje,
en voor 2000 euro een licht endurance fietsje kopen voor op vakantie; daar kun je evt het wielsetje wat van je foil afkomt bij gebruiken voor regenachtige dagen in de polder.
en voor 2000 euro een licht endurance fietsje kopen voor op vakantie; daar kun je evt het wielsetje wat van je foil afkomt bij gebruiken voor regenachtige dagen in de polder.
Volgens mij mag je maar één fiets per x jaar leasen?
-
- Forum-lid
Een beetje fm maakt daar 1 factuur van.
Die belastingregel heeft niets met leasen te maken.
Leasen is een financieringsvorm.
Het gaat om een fiets die door de werkgever beschikbaar wordt gesteld. Het maakt voor de regeling niets uit of de fiets geleased, gekocht, met DE zegeltjes bij elkaar gespaard of gestolen is.
-
- Forum-lid
Ok ik mocht mss iets meer info meegegeven hebben, ik rij reeds 3jaar met de canyon endurace 7.0 AL rond van formaat M, ik ben 1m78 en heb een binnenbeenlengte van 81cm ( dus korte benen ), bij een bikefit hebben ze enkel de stuurpen veranderd naar 100mm en alle spacers verwijderd. Zit top nu. Ik ben belg en bij mijn werkgever( in Belgie) werken ze binnenkort samen met externe leasingmaatschapijen ( waar we ook Canyon kunnen kiezen). Nu voor mij hoeft het niet perse de Canyon terug te zijn al was ik heel tevreden over deze fiets en nog steeds, maar nu krijg ik eens de kans om een topfiets te kopen dmv de leasing. we mogen tot 8000euro gaan maar omdat ik een niet te grote hap uit het bruto loon wil , wil ik rond de 5-6k blijven. ik rijd wekelijks 300km + en zou willen grand fondos rijden in de toekomst. De Canyon ultimate cf slx 8.0 force etap lijkt me een heel aantrekkelijke keuze omdat daar voor die prijs ook een power meter inclusief is. Ik had gewoon graag geweten wat andere mensen zouden kopen voor dat geld. Ik wil me niet blind staren op Canyon alleen omdat ik dat alleen ken van ervaring. Hoop hiermee iets meer info meegegeven te hebben